دانشگاه حضرت معصومه(س) قم - - انتصاب مدير دفتر حقوقي دانشگاه

انتصاب مدير دفتر حقوقي دانشگاه

رییس دانشگاه حضرت معصومه(س) طی حكمی دكتر ابراهیم باطنی را به سمت مدیر دفتر حقوقی منصوب كرد. متن حكم دكتر باقری ثالث بدین شرح است:

باسمه تعالی
جناب آقای دكتر ابراهیم باطنی
احتراماً؛  نظر به مراتب دانش و تجارب ارزنده جنابعالی به موجب این ابلاغ مسؤلیت دفتر حقوقی دانشگاه حضرت معصومه(س) با شرح وظابف ذیل به جنابعالی محول می گردد.
امید است با اتكال به خداوند متعال و در سایه عنایات بانوی كرامت در پیشبرد اهداف عالی دانشگاه حضرت معصومه(س) در حوزه مربوطه موفق و مؤید باشید.
1-    برنامه ریزی برای استقرار سامانه بانك اطلاعاتی ویژه آیین نامه ها، تصویب نامه ها، موافقت نامه ها، دعاوی مطروحه و قراردادها و غیره و نتایج آنها و مستندسازی آنها در قالب روش های اثربخش
2-    پیگیری و نظارت بر اقامه دعاوی كیفری و حقوقی از طرف دانشگاه علیه اشخاص حقیقی و حقوقی
3-    پیگیری و نظارت بر امور مربوط به انعقاد و اجرای قراردادها، طرح دعاوی، داوری، توقیف نامه های اجرایی، قرار تأمین ها، ابلاغ قضایی، احكام قراردادها، احضاریه ها، اخطاریه ها و غیره و تهیه گزارش های مستمر از نتایج آنها جهت ارائه به مقام مافوق
4-    تهیه و تدوین متن قراردادها، اخطاریه ها و غیره و تهیه گزارش های مستمر از نتایج آنها جهت ارائه به مقام مافوق
5-    تهیه و تدوین متن قراردادها، لوایح، دفاعیه ها و تهیه مستندات مربوط جهت طرح در محاكم و مراجع ذیربط با هماهنگی مقام مافوق
6-    برنامه ریزی برای استقرار فرآیندی مشخص برای وصول مطالبات دانشگاه از اشخاص و مؤسسات به وسیله صدور برگه اجراییه و تعقیب عملیات اجرایی در اجرای ثبت و یا احكام دادگاه های دادگستری و مراجعه به دفاتر اسناد رسمی به منظور تعقیب تقاضای صدور اجرائیه تا رسیدن به نتیجه نهایی.
7-    حضور در جلسات رسیدگی به دعاوی و ارائه مستندات حقوقی مرتبط با آن جهت تأمین حقوق دانشگاه مانند مجتمع های قضایی، دادسراها و غیره.
8-    سازماندهی، تقسیم كار، تعیین وظایف و حدود مسؤلیت كاركنان تحت سرپرستی و نظارت مستمر بر حسن اجرای وظایف
9-    هدایت كاركنان تحت سرپرستی برای تهیه و تدوین گزارش های ادواری
10-    راهبری كاركنان تحت سرپرستی برای بهره مندی هر چه بیشتر از فضای مجازی در اجرای وظایف
11-    بررسی و مطالعه مستمر فرآیندهای مربوط به شرح وظایف با هدف اصلاح آنها و ارائه پیشنهاد بهبود به مقام مافوق
12-    آگاهی و اجرای كامل قوانین و مقررات مربوط به حوزه فعالیت و تطبیق اقدامات اجرایی با آنها
13-    مستندسازی كلیه اقدامات انجام شده و تهیه مدارك مربوط و نگهداری و حفاظت از ْآنها
14-    پاسخگویی به كلیه اقدامات و تصمیمات متخذه در چارچوب وظایف محوله به مراجع قانونی و ذی صلاح
15-    تلاش مستمر برای بهره مندی هر چه بیشتر از فضای مجازی و فناوری اطلاعات و اطلاع رسانی قوانین و مقررات در جهت اجرای وظایف مربوطه
16-    تهیه و تدوین گزارش های ادواری از اقدامات صورت گرفته و ارائه به مقام مافوق
با آرزوی توفیق الهی
علی رضا باقری ثالث- رییس دانشگاه حضرت معصومه(س)
پایان خبر



تمامی حقوق این سایت متعلق به دانشگاه حضرت معصومه(س) می باشد