دانشگاه حضرت معصومه
دستورالعمل ثبت‌نام حضوری پذيرفته شدگان مقطع كارشناسي ارشد

دانشجوی گرامی، ورود شما را به جامعه علمی دانشگاه حضرت معصومه(س) صمیمانه خوش‌آمد می‌گوییم و آرزو داریم آغاز این فصل تازه از تحصیل، برایتان سرشار از یادگیری و دستاوردهای ارزشمند باشد.

پس از انجام مرحله اول ثبت نام ( ثبت نام غیر حضوری/ اینترنتی) و دریافت شماره دانشجویی، هم اکنون دستور العمل مرحله دوم ثبت نام (حضوری) را با دقت مطالعه کرده و جهت قطعی نمودن ثبت نام خود اقدام نمایید.

 

مدارک مورد نیاز جهت ثبت نام حضوری:

جهت ثبت نام و تشکیل پرونده مدارک زیر را همراه خود داشته باشید:

 

  • اصل يا گواهي موقت مدرك دوره كارشناسي مورد تأييد وزارت علوم، تحقيقات و فناوري و کپی آن
  • تبصره1: پذيرفته شدگاني كه قادر به ارائه اصل مدرك نمي‌باشند، فرم مدرک کارشناسی و معدل (فرم شماره 2) را كه به تأييد دانشگاه يا مؤسسه آموزش عالي محل اخذ كارشناسي رسيده است
  • تبصره2: پذیرفته شدگانی که دانشجوی نیمسال آخر کارشناسی هستند، فرم تعهد فراغت از تحصیل (فرم شماره 3 ) را كه به تأييد دانشگاه يا مؤسسه آموزش عالي محل اخذ كارشناسي رسيده است

 

زمان ثبت نام حضوری:

 

زمان ثبت نام

رشته

شنبه تا دوشنبه ( 19 الی 21 مهر)

کلیه گرایش‌های حقوق، فقه و حقوق

دوشنبه تا چهارشنبه (21 الی 23 مهر)

کلیه گرایش‌های علوم قرآن و حدیث

شنبه تا دوشنبه ( 19 الی 21 مهر)

آزفا

یکشنبه تا سه شنبه (20 الی 22 مهر)

روانشناسی

شنبه تا دوشنبه ( 19 الی 21 مهر)

مشاوره خانواده

شنبه تا دوشنبه ( 19 الی 21 مهر)

کمک فناوری

دوشنبه تا چهارشنبه (21 الی 23 مهر)

کلیه گرایش‌های مدیریت

شنبه تا دوشنبه ( 19 الی 21 مهر)

حسابداری

شنبه (26 مهر)

تمامی رشته‌ها ( افراد باقیمانده)

 

 نحوه ثبت نام حضوری:

  • مدارک مورد نیاز مطابق با آنچه در بالا ذکر شده است را آماده نموده و سپس در بازه زمانی اعلام شده در جدول فوق برای ثبت نام حضوری مراجعه فرمایید.
  • پیش از مراجعه فرم‌ ثبت نام حضوری و فرم ‌تقاضانامه ‌بهره‌مندي ‌از مزاياي‌ آموزش ‌رايگان‌ ( فرم شماره 4) را که در قسمت مدارک مورد نیاز لینک آن گذاشته شده است را پرینت گرفته و بخش مشخصات را تکمیل نمایید و سپس طبق راهنمای درج شده کنار هر کادر، به کارشناسان مربوطه مراجعه نمایید تا مراحل ثبت نام شما کامل گردد
  • ثبت نام از ساعت 8  تا 15 می‌باشد.
  • توجه داشته باشید که به هیچ عنوان در ساعات برگزاری کلاس‌های آموزشی خود برای ثبت نام مراجعه نفرمایید چراکه برای شما غیبت لحاظ خواهد شد، بنابراین توصیه می‌شود ثبت نام را در فاصله بین کلاس‌ها یا در روز مازاد ثبت نام انجام دهید

 

نکات مهم زمان ثبت نام حضوری:

  1. در صورت وجود نقص و كمبود مدارك، تشكيل  پرونده انجام نخواهد شد.
  2. تشكيل پرونده از پذيرفته شده فقط بر اساس برنامه اعلام شده و با حضور خود فرد و با ارائه اصل شناسنامه، اصل كارت ملي و پس از شناسايي و تأييد واحد مربوطه انجام مي‌گردد.  بديهي است تكميل فرآيند ثبت نام و تخصيص شماره دانشجويي منوط به مراجعه حضوري در زمان اعلام شده خواهد بود.
  3. بديهي است در هر زمان تحصيلات تكميلي دانشگاه می‌تواند طبق مفاد دفترچه شماره 1 آزمون سراسري سال 1404 و دستورالعمل سازمان سنجش آموزش كشور از ثبت نام پذیرفته شده در بدو ورود به علت مغايرت مقررات يا نقص مدارك جلوگیری به عمل آورد.
  4. پذیرفته شدگان عزیز توجه داشته باشند وفق مصوبة وزارت علوم، تحقیقات و فناوری بعد از ثبت نام حضوری در صورت انصراف از تحصیل هزینه یک ترم از دانشجویان دریافت خواهد شد.
  5. با توجه به فضاي معنوي شهر مقدس قم، پوشش مناسب اسلامي (چادر) ضروري مي‌باشد.
  6. آدرس دانشگاه: قم - بلوار الغدیر - روبروی ورزشگاه یادگاه امام - دانشگاه حضرت معصومه(س). موقعیت مکانی دانشگاه روی نقشه

 

https://hmu.ac.ir/news/35705