دانشگاه حضرت معصومه(س) قم
دانشگاه حضرت معصومه(س) قم
نام و نام خانوادگی : دکتر حسین معینی
رتبه علمی : استادیار
سمت/سازمان : مدیر آموزش و تحصیلات تکمیلی

پست الکترونیکی : hmoeini@hmu.ac.ir

تحصیلات
1)دكتراي مديريت بازرگاني گرايش بازاريابي
2)كارشناسي ارشد مديريت بازرگاني گرايش بازاريابي
3)كارشناسي مديريت بازرگاني
افتخارات
1)رتبه اول مقطع دكترا
2)رتبه اول مقطع كارشناسي ارشد
راهنمایی پایان نامه
1)تحلیل رفتگی کارکنان بخش فروش، مصطفی خباز، پردیس فارابی دانشگاه تهران 1392
2)شناسایی مزیت رقابتی بازارچه مرزی استان کردستان، شورش تابعی، پردیس فارابی دانشگاه تهران 1394
3)تدوین برنامه راهبردی گردشگری پزشکی شهر قم سارا مطلبی، پردیس فارابی دانشگاه تهران 1394
4)شناسایی عوامل کلیدی موفقیت در گردشگری سلامت، رسول باباپور، پردیس فارابی دانشگاه تهران 1394
5)بررسی تاثیر مادی گرایی، مد گرایی و تصویر اجتماعی ادراک شده بر رفتار خرید وسواسی پوشاک، مرضیه رسولی، پردیس فارابی دانشگاه تهران 1394
6)ارائه مدلی برای اعتیاد به خرید در زنان ، سحر فتاحی ، دانشگاه کاشان، 1394
7)تاثیر میانبرهای ذهنی بر خرید آنی، آرزو تدین، دانشگاه کاشان، 1395
8)شناسايي فرصت ها و چالش هاي بازاريابي رسانه اجتماعي، دانشگاه حضرت معصومه س، عاطفه خالقي، 1395
9)تأثیر قابلیت¬های تجارت اجتماعی بر نگرش مشتریان نسبت به خرید با نقش میانجی¬گری اعتماد، دانشگاه حضرت معصومه س، فاطمه ابراهيمي دلاور، 1395
10)بررسی بازاریابی حسی بر رفتار خرید مصرف کننده، فاطمه ياورزاده، دانشگاه كاشان، 1395
مشاوره پایان نامه
1)گونه شناسی سبک‌های زندگی ورزشکاران نخبه ایرانی و ارائه الگو، احسان محمدي، پردیس فارابی دانشگاه تهران 1395
فعالیت‌های اجرایی
1)مدير آموزش و تحصيلات تكميلي دانشگاه حضرت معصومه س
2)مدیر ارتباط با صنعت دانشگاه حضرت معصومه س
3)مدیر گروه مدیریت دانشگاه حضرت معصومه س
4)كارشناس بازرگاني صا ايران
5)مشاور بازاريابي تاج سرير
6)مشاور بازاريابي سپهر تعامل
7)مشاور بازاريابي پارس خرم
8)مشاور بازاريابي بانك مهر اقتصاد
9)مشاور سازمان فرهنگي هنري بشارت
مقالات چاپ شده در نشریات بین المللی
1)Relationship between service quality , customer satisfaction & customer loyalty in shiraz banking system Journal of International Marketing & Marketing Research A. Sanayei , H. Moeini , M.Shafiei 2008
2)Foreign Market Analysis: Iran Pistachio as a Case Study Middle-East Journal of Scientific Research H. Moeini, B. Ranjbarian, M. Rashidkaboli and K. Azarbayejani 2012
3)Improvement of Knowledge Workers Preservation via Work Life Quality Programs FAUNA ROSSII I SOPREDEL NYKH STRAN Mehdi Abzari, Ali Ata Far, Ali Agha Rafiee, Hosien Moini 2013
4)Vendor Selection via Fuzzy Analytic Hierarchy Process: a Case Study Int Journal of Social Science and Management Hosien Moeini 2014
5)Successful Customer Knowledge Management Implementation through Social Media Capabilities VINE Journal of Information and Knowledge Management Systems
مقالات چاپ شده در نشریات داخلی
1)تاثير وجهه سازمان و رضايت مشتري بر وفاداري مشتري ، مورد مطالعه : خدمات رستوران ها در شهر اصفهان مجله دانشور- شاهد علمی پژوهشی بهرام رنجبریان، مجتبی شفیعی، حسین معینی 1389
2)بررسي تعهد در روابط سازمان با سازمان از ديدگاه مديران خريد، مورد مطالعه : شرکت هاي گاز استان هاي ايران مجله مدیریت بازرگانی دانشگاه تهران علمی پژوهشی بهرام رنجبریان، حسین معینی، مجتبی شفیعی 1389
3)مطالعه و شناسايي استعدادهاي بالقوه اقتصاد روستاهاي استان قم (مطالعه موردي: روستاهاي شهر كهك) فصلنامه نگرش های نودر جغرافیای انسانی علمی پژوهشی حمداله پيشرو، حسين معيني، پروانه عزيزي 1391
4)ارائه مدلي براي اعتياد به خريد در ميان زنان با استفاده از نظريه مفهوم سازي بنيادي تحقیقات بازاریابی نوین علمی پژوهشی حسین معینی، سحر فتاحی 1395
5)سبك زندگي ورزشكاران نخبه ايراني پژوهش در ورزش تربيتي علمي پژوهشي محمدي، باقري، زارعي متين، معيني، خنيفر 1395
6)تحليل سبك هاي زندگي ورزشكاران نخبه ايراني مديريت ورزشي علمي پژوهشي محمدي، معيني، باقري، زارعي متين، خنيفر 1396
7)تاثير قابليت هاي تجارت اجتماعي بر نگرش مشتريان به خريد مديريت بازرگاني علمي پژوهشي حسين معيني، مونا جامي پور، فاطمه ابراهيمي دلاور
8)بانک و جايگاه يابي در بازار رقابتي مجله تدبیر علمی تخصصی حسین معینی، مجتبی شفیعی 1386
9)آفلوانزا ويروسي اجتماعي مجله تدبیر علمی تخصصی حسین معینی، سحر فتاحی 1394
همایش‌های داخلی
1)هوش هيجاني : کليد طلايي رهبري اثربخش. کنفرانس ملي مديريت تحول خلاصه 1385
2)بررسی آمیخته ترفیع بر ارزش ویژه نام تجاری. مورد مطالعه: بانک مهر اقتصاد کنفرانس مدیریت، کارآفرینی و توسعه اقتصادی کامل 1393
3)تحلیل بازارهای خارجی ماشین آلات و تجهیزات ایرانی کنفرانس بین الملل مدیریت فناوری اطلاعات و ارتباطات کامل 1393
4)بررسی عوامل موثر بر پذیرش تجارت الکترونیک کنفرانس بین المللی علوم رفتاری کامل 1392
5)اهمیت مکان در عملکرد صادرات اولین کنفرانس بین المللی مهندسی صنایع، مدیریت و حسابداری كامل 1394
6)تاثیر روابط بین خریدار و فروشنده بر مزیت رقابتی مورد مطالعه صنعت آب نخستین کنفرانس بین المللی پارادیم های نوین مدیریت هوشمندی تجاری و سازمانی كامل 1395
7)بررسي تاثير نوآوري در خدمات بانكي بر ايجاد ارزش براي مشتريان دومين كنفرانس بين المللي پارادايم هاي نوين مديريت كامل 1395
8)چالش مديريت دانش: رسانه هاي اجتماعي راهكاري براي عملكرد مديريت دانش مشتري سومين كنفرانس ملي سيستم هاي اطلاعاتي كامل 1395
طرح ها
1)مطالعه و شناسایی استعداد های بالقوه اقتصاد روستاهای استان قم 91 مرکز آموزش و پژوهش استانداری قم قم راهنما مرکز آموزش و پژوهش استانداری قم
2)بررسي تأثير ايجاد شركتهاي بازاريابي در عملکرد صادراتي شرکتهاي صادر کننده استان قم 91 مرکز آموزش و پژوهش استانداری قم قم راهنما مرکز آموزش و پژوهش استانداری قم
3)آسیب شناسی معادن گچ و آهک استان قم 93 سازمان صنعت و معدن و تجارت قم قم همکار سازمان صنعت و معدن و تجارت قم
4)شناسایی علل ظرفیت خالی شرکتهای تولیدی استان قم و راهکارهای استفاده از ظرفیت 93 سازمان صنعت و معدن و تجارت قم قم مجری سازمان صنعت و معدن و تجارت قم
5)برنامه ريزي استراتژيك سازمان صنعت و معدن، تجارت استان قم 95 سازمان صنعت و معدن و تجارت قم قم مجری سازمان صنعت و معدن و تجارت قم
علائق شخصی
1)رفتار مصرف كننده
2)فروش و مديريت فروش
3)آموزش واحد فروش شركت ها

نشانی: قم - بلوار الغدیر - روبروی ورزشگاه یادگار امام - دانشگاه حضرت معصومه (س)

تلفن: 02533209030   کد پستی: 3718113394   صندوق پستی:1179-37195   دورنگار:02533209050

پست الکترونیکی: info@hmu.ac.ir

تمامی حقوق این سایت متعلق به دانشگاه حضرت معصومه(س) می باشد

تارنمای دانشگاه حضرت معصومه(س)-قم