به اطلاع كلیه دانشجویان میرساند به منظور رفاه حال دانش آموختگان دانشگاه و افزایش رضایتمندی آنان، دانشگاه حضرت معصومه تمهیدات لازم برای انجام مراحل فراغت از تحصیل به صورت سیستمی و بدون نیاز به مراجعه حضوری دانش آموختگان را فراهم نموده است.
در این طرح، دانش آموختگان پس از ثبت درخواست خود از طریق سامانه دانشجویی و پیگیری انجام فرایند از طریق همان سامانه پس از یک هفته کاری و رفع نواقص، مدرك صادر شده خود را از طریق پست (در نشانی اعلام شده توسط خود دانشجو) دریافت خواهند نمود.
با توجه به عملیاتی شدن این فرایند از تاریخ 95/11/30 از دانش آموختگان محترم كه از طریق مذكور نسبت به انجام امور فراغت از تحصیل خود اقدام مینمایند تقاضا دارد از مراجعه حضوری به امور دانش آموختگان دانشگاه خودداری نمایند.
لازم به ذکر است فایل آموزشی درخواست صدور مدرک اینترنتی در قسمت اطلاعیه های سایت موجود می باشد.