راهنمای ثبت نام متقاضیان در سرای دانشجویی ( خوابگاه ) جهت ورودی های سال 1403

راهنمای متقاضیان سرای دانشجویی(خوابگاه) دانشگاه حضرت معصومه علیها السلام

اداره امور سراهای دانشجویی ضمن عرض تبریک و خیر مقدم به تمامی پذیرفته شدگان دانشگاه حضرت معصومه(س) به اطلاع پذیرفته شدگان غیربومی متقاضی سرای دانشجویی می  رساند ، پذیرفته شده می بایست در دو مرحله اینترنتی و حضوری اقدام به ثبت نام سرای دانشجویی نماید.
مرحله اول (ثبت نام اینترنتی): پذیرفته شده یک روز بعد از تایید ثبت نام  اینترنتی و اخذ شماره دانشجویی با مراجعه به سایت صندوق رفاه دانشجویان به آدرس https://refah.swf.ir نسبت به ثبت نام ( فایل 2 را از اینجا دریافت نمایید) و تکمیل اطلاعات و ثبت مقطع ( فایل راهنمای 4 را ازاینجا دریافت نمایید) اقدام به درخواست اقامت خوابگاه نمایند( فایل راهنمای 3 را از اینجا دریافت نمایید).
پذیرفته شده بعد از ثبت نام در صندوق رفاه دانشجویان به میزکار خود به آدرس https://edu.hmu.ac.irمراجعه و در قسمت امور خوابگاه ، درخواست عضویت خوابگاه خود را طبق فایل راهنما تکمیل نماید.( فایل5 را از اینجا دریافت نمایید).
تبصره1: بعد از ورود به سامانه صندوق رفاه دانشجویان و تکمیل اطلاعات  و ثبت اطلاعات ، قسمت ثبت مقطع فعال خواهد شد و بعد از ثبت مقطع نیز گزینه خوابگاه فعال خواهد شد

تبصره2: داشتن شماره حساب و شماره شبای بانک تجارت به نام پذیرفته شده و شماره همراه به نام پذیرفته شده هنگام  ثبت نام در صندوق رفاه دانشجویان الزامی است.
مرحله دوم (ثبت نام حضوری): دانشجویان زمان ثبت نام حضوری می بایست فایل شماره 12(از اینجا دریافت نمایید) را به همراه خود داشته باشند و همچنین حضور ولی قانونی (پدر یا همسر) در زمان ثبت نام حضوری الزامی است.
قابل ذکر است زمان ثبت نام حضوری ، درخواست دانشجویان متقاضی خوابگاه با توجه به شرایط و اقدامات مراحل فوق مورد بررسی قرار خواهد گرفت.

تبصره1: در صورت فوت پدر یا همسر، حضور ولی قانونی با ارائه گواهی فوت و مستندات ولی قانونی الزامی است.
تبصره2: ارائه مستندات پزشکی برای پذیرفته شدگانی که پدر یا همسر آنان قادر به حضور نمی باشند نیز الزامی است.
وسایل مورد نیاز در سرای دانشجویی: پتو و بالش و ملحفه ، سجاده نماز، چادررنگی، وسایل پخت و پز و چای به صورت محدود( کتری ، قابلمه و ماهی تابه کوچک ، بشقاب ، قاشق ، چنگال ،چاقو ، لیوان و ....) ، لوازم بهداشتی و لوازم استحمام، دمپایی ، لوازم شخصی، لباس های مناسب سرای دانشجویی.
قابل ذکر است به علت محدودیت در فضا، دانشجویان می بایست وسایل کوچک و در حدنیاز و موارد خوراکی در حد دانشجویی همراه داشته باشند کمااینکه دانشجویان می توانند مواد خوراکی را بر حسب نیاز خود از شهر قم تهیه نمایند.
بدیهی است دانشجویانی که از مسیرهای نزدیک به قم تشریف می آورند و مرتب به شهر خود تردد می نمایند وسایل کمتری به همراه داشته باشند.