وظايف كارگزيني غير هيئت علمي

- انجام كلیه مراحل استخدامی رسمی و پیمانی هیات علمی و پرسنلی از قبیل تشكیل پرونده، مكاتبات اداری داخلی و خارج از سازمان ، صدور و تكمیل مجوزهای قانونی و تنظیم فرمهای مربوطه تا حصول نتیجه نهایی با رعایت كلیه قوانین و مقررات مربوطه.

- تهیه و تنظیم انوع احكام كارگزینی از افزایش حقوق، ترمیم حقوق، ترفیع پایه و طبقه و رتبه، صدور و احكام ماموریت، انتقال دائم و موقت.

- شركت در جلسات و ارائه راهكارهای قانونی مربوط به كمیسیون ها و كمیته های مختلف در حوزه كارگزینی

- انجام كلیه امور مرتبط با فرایندهای استخدامی (رسمی، پیمانی، قراردادی، قانون كار) و برطرف نمودن نیازهای اداری مرتبط با كارگزینی، اعمال قوانین و مقررات مشمول كاركنان دولت، تهیه وتنظیم و صدور مجوزهای حقوق و مزایا اجرای قوانین و مصوبات هیات وزیران و سایر بخشنامه و آیین نامه های وزارت علوم، تحقیقات و فناوری

- انجام كلیه امور مربوط به بازنشستگی ، برقراری حقوق و مزایای بازنشستگی و وظیفه وفق قوانین و مقررات موجود.

- تهیه و نظارت بر اجرای صحیح دستورالعمل­ها و ضوابط داخلی دانشگاه

- جذب و انجام كلیه مراحل مربوط به صدور امریه جهت مشمولان وظیفه در حدود قوانین و مقررات نیروهای مسلح

- انجام كلیه عملیات حضور و غیاب، اضافه كاری، مرخصی، ماموریت و به طور كلی مكاتبات پرسنلی اعم از كارمندی و هیأت علمی

- تهیه گزارشات پرسنلی و ارائه به سایر قسمت ها جهت رفع نیازهای اداری از قبیل نظارت ارزیابی ، ارزشیابی ، گزینش، امور مالی و كاركرد، كمیته تخلفات اداری و ...