مدیر پژوهش و فناوری دانشگاه در گفت و گو با فارس:وجود مرکز كارآفريني موجب تقویت ارتباط دانشجویان با نهادهای دولتی و خصوصی می‌شود.

مدیر پژوهش و فناوری دانشگاه حضرت معصومه(س) با اشاره به فعالیت گروه کارآفرینی و ارتباط با صنعت گفت: وجود این مرکز موجب تقویت ارتباط دانشجویان با نهادهای دولتی و خصوصی می‌شود.

مهدی یزدان‌شناس در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در قم با اشاره به وجود 15 کتاب چاپ شده توسط اعضای هیئت علمی دانشگاه حضرت معصومه(س) اظهار کرد: از زمان تاسیس این دانشگاه تاکنون 15 کتاب منتشر شده و سه کتاب نیز در رشته‌های حقوق، زبان انگلیسی و مدیریت در ماه آینده به چاپ می‌رسد.
مدیر پژوهش و فناوری دانشگاه حضرت معصومه(س) یادآور شد: چاپ بیش از 50 عنوان مقاله علمی و پژوهشی توسط اعضای هیئت علمی یکی دیگر از اقدامات صورت گرفته در این دانشگاه است.
یزدان‌شناس با بیان اینکه طی یک سال اخیر 15 مقاله نیز در « IsI » به چاپ رسید، به مقالات دانشجویان اشاره کرد و گفت: مقاله‌های دانشجویان نیز در کنفرانس «الگوی ایرانی اسلامی پیشرفت» ارائه شده است.
مدیر پژوهش و فناوری دانشگاه حضرت معصومه(س) به راه‌اندازی رشته‌های مدیریت در دو گرایش مدیریت تحول و بازاریابی در مقطع کارشناسی ارشد در دانشگاه حضرت معصومه (س) اشاره و بیان کرد: مهرماه امسال 20 دانشجو در مقطع کارشناسی ارشد در این دانشگاه پذیرش خواهند شد.
یزدان‌شناس به انتشار فصل‌نامه‌های مختلف در این دانشگاه اشاره و خاطرنشان کرد: فصل‌نامه‌ «حقوق کیفری» یکی از فصل‌نامه‌هایی است که طی دو هفته آینده به چاپ می‌رسد.
وی به فصل‌نامه‌ای در زمینه مدیریت با عنوان «پژوهش‌های روانشناختی در مدیریت» اشاره و بیان کرد: این فصل‌نامه نیز به زودی در دانشگاه حضرت معصومه (س) به چاپ می‌رسد.
مدیر پژوهش و فناوری دانشگاه حضرت معصومه(س) به وجود چهار رشته و 15 کانون علمی و فرهنگی در این دانشگاه اشاره و خاطرنشان کرد: دانشجویان در طول تحصیل به انجام اقدامات فرهنگی و علمی متعددی در این کانون‌ها می‌پردازند.
یزدان‌شناس ضمن اشاره به ارائه رشته‌های حسابداری، مدیریت بازرگانی، حقوق و مترجمی زبان انگلیسی در دانشگاه حضرت معصومه (س) افزود: از ابتدای مهرماه امسال رشته فقه و حقوق در مقطع کارشناسی در این دانشگاه راه‌اندازی می‌شود.
یزدان‌شناس بازدید از مراکز صنعتی، برگزاری سمینارهای علمی و پژوهشی را از دیگر برنامه‌های پژوهشی این دانشگاه برشمرد.
وی به راه‌اندازی گروه کارآفرینی و ارتباط صنعت اشاره کرد و گفت: این مرکز به تازگی و با همت دانشگاه و در راستای انجام اقدامات متعدد صنعتی تاسیس شده است.
مدیر پژوهش و فناوری دانشگاه حضرت معصومه(س) هدف از تاسیس این مرکز را ایجاد ارتباط میان دانشجویان و مراکز صنعتی استان دانست و بیان کرد: با وجود این مرکز ارتباط میان اساتید با سازمان‌های دولتی و خصوصی تقویت می‌شود.
یزدان‌شناس یادآور شد: برگزاری دوره‌های کارورزی و کارآموزی نیز از برنامه‌هایی است که توسط این مرکز دنبال خواهد شد.
وی فعالیت‌های مرکز کارآفرینی و ارتباط صنعت را تقاضا محور عنوان کرد و گفت: در این مرکز که از ابتدای مهرماه فعالیت خود را به صورت جدی آغاز می‌کند مباحث براساس نیاز و تقاضای افراد مشخص می‌شود.