حضور رييس دانشگاه حضرت معصومه(س) در برنامه راديويي زنگ خدمت
به مناسبت فرارسیدن هفته دولت و در آستانه هفتمین سالگرد تأسیس دانشگاه حضرت معصومه(س) دكتر علی رضا باقری ثالث صبح امروز در برنامه رادیویی زنگ خدمت شركت كرد.

در این برنامه زنده رادیویی كه از طریق امواج رادیو قم پخش شد، دكتر باقری ثالث در سخنانی ضمن گرامی داشت هفته دولت و یاد و خاطره شهدای گرانقدر دولت به ویژه شهیدان رجایی و باهنر تقارن ایام هفتمین سالگرد تأسیس دانشگاه حضرت معصومه(س) را با ایام دهه كرامت و هفته دولت را به فال نیك گرفته و اظهار داشت: دانشگاه حضرت معصومه(س) دارای دو ویژگی ممتاز است.
وی در تبیین ویژگی اول این دانشگاه آن را مولود نظام جمهوری اسلامی دانسته و خاطر نشان كرد: این دانشگاه بر مبنای آموزه های دینی و اعتقادی شكل گرفته است.
دكتر باقری ثالث در ادامه با تبیین ویژگی دوم این دانشگاه به تك جنسیتی بودن آن اشاره كرد و افزود: این دانشگاه دولتی و دخترانه است.
رییس دانشگاه حضرت معصومه(س) در ادامه با اشاره به رشته تحصیلی دایر در این دانشگاه، كیفیت خدمات آموزشی این دانشگاه را مورد تأكید قرار داد و افزود: میانگین بسیار بالای قبولی دانش آموختگان این دانشگاه در مقطع كارشناسی ارشد و اخیراً قبولی دانش آموختگان این دانشگاه نوپا در مقطع دكتری مؤید كیفیت مطلوب آموزشی در این دانشگاه است.
وی در بخش دیگری از اظهارات خود ضمن اشاره گذرا به خدمات اجتماعی دانشگاه حضرت معصومه(س)، به بیان توضیحاتی پیرامون برگزاری همایش بین المللی فلسفه حقوق زن در اسلام با مشاركت دوازده كشور پرداخت و افزود: خوشبختانه این دانشگاه به خوبی از پس مدیریت این همایش بسیار بزرگ برآمد.
دكتر علی رضا باقری ثالث در بخش پایانی سخنان خود در این برنامه زنده رادیویی با اشاره به تخصیص سایت صدهكتاری تخصیص یافته به این دانشگاه اشاره كرد و اظهار داشت: عملیات احداث خوابگاه در این دانشگاه در سال 1389 به اتمام رسیده و هم اكنون با جذب اعتبارات مناسب عملیات احداث دانشكده علوم انسانی، دیواركشی و محوطه سازی و چندین پروژه عمرانی دیگر در حال انجام است.
پایان خبر
93/06/05