ديدار مديركل آموزش فني حرفه اي استان با رييس دانشگاه

ظهر امروز دكتر احمد عطار نیا مدیركل آموزش فنی و حرفه ای استان قم با رییس دانشگاه حضرت معصومه(س) دیدار و گفت و گو كرد.

دكتر باقری ثالث در این دیدار با اشاره به اشاره به سوابق بسیار خوب همكاری اداره كل فنی و حرفه ای استان با دانشگاه حضرت معصومه(س) ضمن قدردانی ابراز امیدواری كرد: برگزاری چنین جلساتی بتواند بر افزایش سطح همكاری دو طرف مؤثر باشد.
وی با بیان ضرورت آشنایی با مهارت های لازم جهت ورود دانشجویان به فضای كسب و كار افزود: یادگیری نظری به تنهایی جهت آماده سازی دانشجویان به منظور ورود به بازار كار كافی نیست بلكه یادگیری مهارت های حرفه ای نیز لازم است و اداره كل فنی و حرفه ای استان قم شرایط مطلوبی را در این خصوص می تواند ایجاد نماید.
دكتر عطارنیا نیز در این دیدار ضمن تأیید سخنان دكتر باقری ثالث و تأكید بر اعلام آمادگی اداره كل آموزش فنی و حرفه ای استان در زمینه هرگونه همكاری با دانشگاه حضرت معصومه(س)، به بیان برخی فعالیت های این اداره كل پرداخت.
وی در تبیین بخشی از فعالیت های اداره كل فنی و حرفه ای به خصوص فعالیت های مركز مجاور دانشگاه به پرورش قارچ، كشت گوجه فرنگی و خیار به صورت ارگانیك اشاره داشت.
دكتر عطار نیا همچنین با اشاره سالن تربیت بدنی، امكانات رفاهی و كلاس های آموزشی مركز فنی و حرفه ای امام خمینی(ره) افزود: این مركز آماده ارائه خدمات به دانشگاه حضرت معصومه(س) است.
پایان خبر
93/10/01