نشست تخصصي فلسفه علم و چالش هاي روش تحقيق در علوم انساني در دانشگاه حضرت معصومه (س) برگزار شد

از صبح امروز نشست تخصصی با عنوان فلسفه علم و چالش های روش تحقیق در علوم انسانی در هتل استقلال قم و با حضور ده ها تن از استادان، پژوهشگران و صاحبنظران به میزبانی مدیریت پژوهش و فناوری دانشگاه حضرت معصومه(س) برگزار شد.

در این نشست تخصصی پروفسور سیدمهدی الوانی چهره ماندگار علم مدیریت در ایران، حجت الاسلام و المسلمین دكتر حمید پارسانیا رییس كمیسیون حوزوی شورای عالی انقلاب فرهنگی و دكتر محمود حكمت نیا مؤلف برگزیده كتاب سال حوزه به ایراد سخنرانی بپرداختند.
دكتر باقری ثالث در ابتدای این نشست ضمن عرض خیر مقدم به حاضران این روز را به سبب حضور چهره های ارزشمندی كه در این نشست حضور دارند، روزی به یاد ماندنی برای دانشگاه حضرت معصومه(س) خواند.
وی حضور پروفسور الوانی در این نشست را موجب افتخار دانشگاه حضرت معصومه(س) و جمع حاضر دانست و با شمردن پاره ای از سجایای اخلاقی این استاد دانشگاه خواستار تداوم همكاری وی با دانشگاه شد.
رییس دانشگاه حضرت معصومه(س) پیرامون حضور دكتر محمود حكمت نیا در این نشست نیز وی را یكی از صاحبنظران برجسته در حوزه های تخصصی خود دانست.
وی با اشاه به سابقه همكاری دانشگاه با دكتر حكمت نیا به خصوص در جریان برگزاری همایش بین المللی فلسفه حقوق زن در اسلام به نقش برجسته وی در پیشبرد اهداف این همایش بین المللی پرداخت و با ابراز خرسندی از حضور مجدد وی در این نشست به كتب و تألیفات و سبقه علمی این استاد دانشگاه پرداخت.

رییس دانشگاه حضرت معصومه(س) همچنین در ادامه به سوابق حجت الاسلام و المسلمین دكتر پارسانیا اشاره داشت و افزود: دكتر پارسانیا از استادان صاحب فكر و صاحب سبك در زمینه فلسفه علم و علوم انسانی و اجتماعی است و حضور وی در شورای عالی انقلاب فرهنگی نیز مؤید ویژگی های ممتاز علمی و شخصیتی وی است.
مشروح سخنان صاحبنظران این نشست متعاقباً منتشر می گردد.
پایان خبر
93/11/11