انتصاب دكتر فقيهي به سمت مدير آموزش و تحصيلات تكميلي دانشگاه

در پی اتمام دوره مسؤلیت دكتر سیدحسام الدین لسانی در مدیریت آموزش و تحصیلات تكمیلی ، رییس دانشگاه حضرت معصومه(س) طی حكمی دكتر سیده فاطمه فقیهی را به این سمت منصوب نمود.

متن كامل حكم بدین شرح است:
باسمه تعالی
سركار خانم دكتر سیـده فاطمه فقیهی  :
احتراماً؛ نظر به مراتب تعهد و شایستگی سركار عالی، به موجب این حكم برای مدت دو سال به عنوان مدیر آموزش و تحصیلات تكمیلی دانشگاه حضرت معصومه(س) منصوب می شوید.
اجرای دقیق و بدون تنازل مقررات آموزشی و تلاش در جهت ارتقای كیفیت آموزشی و تعامل سازنده با مدیران و كارشناسان حوزه ستادی وزارت متبوع و هماهنگی با مدیران محترم گروه¬ های آموزشی دانشگاه مورد تأكید است.
امیـداست با اتكـال به خـداوند متعال و در سایه عنـایات بانوی كرامت  ضمن تعامل و هم فكری از تجارب ارزنده اساتید معزز و كاركنان محترم هیأت علمی دانشگاه و نیز مدیران سایر بخش¬های دانشگاه در پیشبرد اهداف عالی دانشگاه حضرت معصومه(س) در حوزه مربوطه موفق و مـؤید باشید.
با آرزوی توفیق الهی
علی رضا باقری ثالث- سرپرست دانشگاه حضرت معصومه(س)
گفتنی است: دكتر سیده فاطمه فقیهی استادیار گروه حقوق و دانش آموخته دوره دكتری تخصصی حقوق عمومی دانشگاه تهران است و پیش از این به عنوان مدیر گروه حقوق مشغول فعالیت بوده و هم اینك دبیر شورای هم اندیشی اساتید نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه نیز می باشد.
پایان خبر
93/11/01