با حضور مسوولین وزارتی و استانی؛
اولین جلسه شورای سیاستگذاری جشنواره منطقه ای دانشگاه پاک در دانشگاه حضرت معصومه (س) برگزار شد

رئیس دانشگاه حضرت معصومه (س) در اولین جلسه شورای سیاستگذاری جشنواره منطقه ای دانشگاه پاک گفت: موضوع اعتیاد و آسیب های مربوط به آن مبتلی‌به جامعه است و برای مرتفع نمودن آن باید تلاش کرد.

دکتر ابراهیم عبدی پور با اشاره به موقعیت جغرافیایی شهر قم و فرهنگ های مختلف ساکنین این شهر اظهار داشت: در حوزه آسیب های اجتماعی تهدیدات بسیاری متوجه شهر قم می باشد که پیشگیری از این آسیب ها نگاه ویژه ای می طلبد.

وی رویکرد غالب به مسئله اعتیاد در دانشگاه حضرت معصومه (س) را از جنس فرهنگی و تربیتی عنوان نمود و افزود: محیط نسبتا پاکی که در این دانشگاه به واسطه این رویکرد وجود دارد، میزبان مناسبی برای برگزاری جشنواره منطقه ای دانشگاه پاک است.

مرتضی بابایی، مدیر كل سیاسی و انتخابات استانداری قم نیز از لزوم اجرای فعالیت های فرهنگی برای دانشجویان سخن گفت و ادامه داد: 75 هزار دانشجو در 55 مرکز آموزش عالی و شعبات آن ها در استان قم در حال تحصیل هستند که باید با تبیین آسیب های اجتماعی، ایمنی آن ها در مواجهه با این آسیب ها افزایش یابد.

وی گفت: در حال حاضر بیش از 200 تشکل دانشجویی در مراکز آموزش عالی استان در عرصه فرهنگی فعال هستند و می توانند در اجرای فعالیت های هدفمند فرهنگی به کار گرفته شوند.

گفتنی است دانشگاه حضرت معصومه (س) میزبان جشنواره منطقه ای دانشگاه پاک با مشارکت مراکز آموزش عالی استان های قم، اصفهان، همدان، مرکزی و قزوین در بهار سال 1398 خواهد بود.