نشست پرسش و پاسخ دانشجویان با رييس دانشگاه برگزار شد

به مناسبت هفته خوابگاه ها، جلسه پرسش و پاسخ دانشجویان با رئیس دانشگاه در فضایی صمیمی برگزار شد.

دکتر علی رضا باقری ثالث ، رئیس دانشگاه حضرت معصومه (س) پس از تبریک اعیاد گذشته ماه رجب و مناسبت های پیش رو در ماه شعبان، این جلسات پرسش و پاسخ را بسیار سودمند ارزیابی نموده و گفت: پرسش های دانشجویان پیرامون دغدغه هایشان در اصل مشاوره و راهنمایی مجموعه مدیریتی دانشگاه برای ادای هرچه بهتر وظایفشان است.
وی با اشاره به مشکلات متعدد در اوایل راه اندازی خوابگاه دانشجویی این دانشگاه و توصیف وضعیت کنونی، گفت: شواهد حاکی از آن است که عملکرد این دانشگاه در حوزه مدیریت خوابگاه ها مطلوب بوده است.
بالاترین مقام مسؤول دانشگاه در پاسخ به سوالی که خدمات رفاهی را مورد انتقاد قرار داده بود گفت: طبق قانون بسیاری از این خدمات باید برون سپاری می شد که همین اقدام از انعطاف ارائه خدمات کاسته است. اما طبق برنامه ریزی های انجام شده با نظارت بیشتر در آینده این مشکلات مرتفع خواهد شد.
وی به آمار هفتاد درصدی قبولی دانشجویان این دانشگاه در آزمون کارشناسی ارشد اشاره نموده و ادامه داد: موفقیت دانشجویان این دانشگاه در این آزمون نشان می دهد که سطح علمی اساتید دانشگاه مطلوب است و همین مشخصه برای اساتیدی که به زودی به اعضای هیات علمی این دانشگاه خواهند پیوست به درستی لحاظ شده است.


دکتر باقری ثالث در پاسخ به انتقاد وارده در مورد دریافت هزینه خوابگاه از دانشجویان گفت: بر اساس تاکید وزارت علوم، تحقیقات و فناوری، کلیه خوابگاه ها طی 5 سال باید واگذار شده و هزینه آن از دانشجو اخذ شود چرا که طبق قانون دانشگاه فقط موظف به پرداخت هزینه های آموزشی است.
حجت الاسلام و المسلمین آخوند زاده مسؤول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه نیز با حضور در جمع دانشجویان به مقوله فرهنگ اشاره نموده و گفت: برنامه های فرهنگی نظیر زیارت حرم مطهر حضرت معصومه (س) و شرکت در برنامه های مسجد مقدس جمکران در حال اجراست و برای برگزاری هر چه بهتر این برنامه مانند گذشته نیازمند همکاری و تبادل نظر دانشجویان هستیم.
در پایان این مراسم برگزیدگان مسابقه کیک پزی در خوابگاه دانشجویی مشخص و به آن ها هدایایی اهدا شد.
پایان خبر
94/02/28