دیدار رییس دانشگاه حضرت معصومه(س) با امیرآبادی فراهانی نماینده مردم قم در مجلس شورای رییس اسلامی

صبح امروز دکتر علی رضا باقری ثالث  رییس دانشگاه حضرت معصومه(س) با حضور در دفتر مهندس احمد امیرآبادی فراهانی نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی با وی دیدار کرد.

در این دیدار رییس دانشگاه حضرت معصومه(س) گزارشی از روند پیشرفت های دانشگاه در حوزه عمرانی ارائه نمود و به بیان برخی تنگناهای موجود در زمینه تأمین اعتبار ساخت و تجهیز مجموعه یک صد هکتاری دانشگاه حضرت معصومه(س) پرداخت.

دکتر علی رضا باقری ثالث در سخنان خود به پیشرفت بیش از 70 درصدی پروژه دانشکده علوم انسانی، آغاز عملیات احداث رستوران دانشجویی و سازمان مرکزی دانشگاه حضرت معصومه(س) و نیز ادامه محوطه سازی دانشگاه اشاره داشت و بر لزوم تسریع در انتقال دانشگاه به مکان اصلی خود تأکید نمود.

نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی ضمن ابراز خرسندی از پیشرفت های صورت گرفته و تقدیر از عوامل دانشگاه وعده داد پیگیری لازم در خصوص تأمین اعتبار مورد نیاز دانشگاه را انجام دهد.

امیرآبادی فراهانی در ادامه با اشاره به لزوم حمایت ویژه دولت از چنین دانشگاهی اظهار داشت: سازمان مدیریت و برنامه ریزی کشور باید در خصوص تأمین اعتبار دانشگاه های تازه تأسیس تدبیر نماید و به طور قطع در این خصوص پیگیری خاص خواهیم داشت.

عضو کمیسیون برنامه بودجه و محاسبات مجلس شورای اسلامی با اشاره به ظرفیت های موجود در تبصره 22 قانون بودجه سال جاری اظهار امیدواری کرد: با پیگیری های جدی بتوان از این ظرفیت در جهت تأمین اعتبار اقدام کرد.

پایان خبر

94/03/04