معاون سیاسی امنیتی استاندار قم از مجموعه یکصد هکتاری دانشگاه حضرت معصومه (س) بازدید کرد.

معاون سیاسی امنیتی استاندار قم از مجموعه یکصد هکتاری دانشگاه حضرت معصومه (س)  بازدید نموده و از نزدیک در جریان پیشرفت ساخت این مجموعه قرار گرفت.

حجت لاسلام و المسلمین بنایی معاون سیاسی امنیتی استاندار قم،  با تشکر از رئیس دانشگاه و تمامی دست اندرکاران در پیشرفت عمرانی این مجموعه گفت: استان قم به توسعه این دانشگاه نیاز دارد لذا با همکاری مسؤولین و همت بیش از پیش مدیران این دانشگاه باید شاهد انتقال هر چه سریعتر دانشجویان از مکان موقت آن به مجموعه یکصد هکتاری و توسعه آن باشیم.

وی به تایید این دانشگاه از سوی مراجع عظام تقلید اشاره نموده و ادامه داد: مجموعه استانداری قم به اهداف والای این دانشگاه از بدو تاسیس آن اعتقاد داشته و نهایت همکاری و هماهنگی خود با مدیران این دانشگاه جهت انتقال دانشجویان به مجموعه یکصد هکتاری را خواهد داشت.

معاون سیاسی امنیتی استاندار قم اضافه نمود: در شرایط دشوار مالی کشور و بخصوص استان قم، به نتیجه رساندن این پروژه بزرگ فقط با پیاده سازی سیاست های اقتصاد مقاومتی امکان پذیر خواهد بود که شواهد حاکی از جاری و ساری بودن این سیاست ها در تصمیم گیری های مدیران دانشگاه حضرت معصومه (س) می باشد.