بازدید رییس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان و تنی چند از مسؤلین استانداری از دانشگاه

صبح امروز مهندس سید حسن رضوی رییس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان قم با حضور در مجموعه یک صد هکتاری دانشگاه از این مجموعه بازدید کرد.

در این بازدید که مهندس جواد دلاوری معاون عمرانی استانداری قم، امیری قمی مدیرکل امنیتی انتظامی استانداری و ابراهیم ملکی مدیرکل اداری مالی استانداری قم وی را همراهی می کردند، زیرساخت های موجود در این مجموعه مورد بررسی قرارگرفت.
دکتر علی رضا باقری ثالث در این بازدید با اشاره به پروژه های اجرا شده  و در حال اجرای دانشگاه از اظهار داشت: تمامی دست اندرکاران دانشگاه به طور شبانه روزی در تلاشند تا زیرساخت های لازم را جهت انتقال دانشگاه به محل اصلی خود را فراهم نمایند.
رییس دانشگاه حضرت معصومه(س) اظهار امیدواری کرد: پروژه دانشکده علوم انسانی به عنوان تنها ساختمان با کاربری آموزشی در آینده نزدیک آماده بهره برداری شود.
وی همچنین وعده داد: به شرط تأمین اعتبارات مورد نیاز پروژه های احداث رستوران دانشجویی و سازمان مرکزی تا پایان سال جاری به بهره برداری رسد.
مهندس سیدحسن رضوی رییس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان قم نیز در این بازدید ضمن تقدیر از اقدامات به عمل آمده این تلاش ها را در خور توجه دانست و اظهار امیدواری کرد: با رفع موانع موجود و تخصیص اعتبارات مورد نیاز شاهد شکوفایی هر چه سریع تر این دانشگاه باشیم.
وی پیگیری تخصیص اعتبار از محل اعتبارات سفر مقام معظم رهبری به استان قم را به عنوان یکی از راهکارهای تأمین اعتبار دانست و وعده داد: حداکثر پیگیری خود را برای تأیید و تصویب این اعتبار به عمل آورد.
رییس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان قم ضمن تأکید بر ایجاد زیرساخت های لازم جهت انتقال دانشگاه به محل اصلی خود اظهار امیدواری کرد: این دانشگاه بتواند تا پایان سال جاری به محل اصلی خود منتقل گردد.
معاون عمرانی استانداری قم نیز در این بازدید از همکاری در جهت تأمین برخی زیرساخت مورد نیاز دانشگاه خبر داد.
مهندس جواد دلاوری با بیان اینکه برای ورود دانشجویان به این محل نیاز به یک باند کندرو است که در حال حاضر توسط اداره کل راه و شهرسازی استان در حال طراحی است اظهار داشت: این باند کندرو به زودی پس از طراحی در ردیف تأمین اعتبار قرار گرفته و اجرا خواهد شد.
وی برخی دیگر از زیرساخت ها نظیر اتخاذ تدابیر ترافیکی، تابلوهای راهنما، فضاسازی مجاور دانشگاه و اتصال به شبکه حمل و نقل درون شهری را از دیگری فعالیت هایی دانست که پس از انتقال دانشجویان به این مجموعه قابل حل است.
معاون عمرانی استانداری قم در بخش دیگری از سخنان خود از رایزنی با شرکت گاز استان و شرکت توزیع برق استان به منظور اتصال این مجموعه به شبکه گاز شهری و همچنین توزیع برق شهری خبر داد و اظهار امیدواری کرد: با مساعدت این شرکت ها مشکلات دانشگاه در این زمینه نیز مرتفع گردد.
مدیرکل امنیتی و انتظامی استانداری قم نیز در جریان این بازدید طی سخنانی نصب دوربین در کلیه مکان های این مجموعه را اقدامی بسیار مناسب و در خور ستایش دانست و اظهار امیدواری کرد: با انتقال دانشگاه به این محل تا پایان سال جاری و تأمین زیرساخت های بیان شده مشکلی در خصوص تأمین امنیت این مکان وجود نداشته باشد.
پایان خبر
18/05/94