دومين نشست هيأت مديره بنياد خيرين حامي دانشگاه حضرت معصومه(س) برگزار شد

عصر روز گذشته دومین نشست هیأت مدیره بنیاد خیرین حامی دانشگاه حضرت معصومه(س) در محل دفتر این بنیاد برگزار شد.

در این نشست كه همزمان با افتتاح این دفتر برگزار شد ابتدا دكتر باقری ثالث ضمن قدردانی از حمایت های خیرین در تشكیل و راه اندازی این بنیاد، شور و نشاط و همدلی آنان با دانشگاه را مایه دلگرمی دانست و افزود: به طور حتم همه خیرینی كه به نوعی از این دانشگاه حمایت می كنند، در روند رو به جلوی دانشگاه سهیمند.
سپس مهدی اسكندری مدیرعامل بنیاد نیز در سخنانی با اشاره به انسجام تشكیلاتی بنیاد اظهار داشت: به لطف خداوند متعال و با عنایت كریمه اهل بیت(س) كلیه امور اداری مقدماتی از قبیل تشكیل مجمع عمومی، انتخاب اعضای هیأت امناء و  هیأت مدیره در كوتاه ترین زمان و در عین حال كاملاً منطقی و منطبق بر قانون صورت گرفت.
وی در ادامه ضمن اشاره به اساسنامه بنیاد، كلیت این اساسنامه را مناسب دانست و در عین حال خاطرنشان كرد: بایستی اعضای هیأت امناء و هیأت مدیره ضمن بررسی دقیق اساسنامه، در جهت رفع كاستی های احتمالی آن پیشنهادات خود را ارائه كنند.
در ادامه این نشست آرم پیشنهادی بنیاد به تصویب اعضای هیأت مدیره رسید و مقرر شد تا وب سایت بنیاد نیز به زودی را اندازی شود.
همچنین بانك قرض الحسنه مهر ایران جهت افتتاح حساب بنیاد و ذخیره كمك های مردمی تعیین گردید.
در بخش دیگری از این نشست، اولویت پروژه های خیر ساز دانشگاه بقه بحث و تبادل نظر گذاشته و در نهایت مقرر شد: ساخت خوابگاه دانشجویی، مسجد و سالن تربیت بدنی به ترتیب جزء اولویت پروژه های خیر ساز قرار گیرد.
در بخش این نشست حاج حسن مسبح به عنوان بانی اصلی ساخت مسجد دانشگاه حضرت معصومه(س) تعیین گردیده و بنا شد پس از رایزنی  تن از مراجع عالیقدر تقلید كلنگ احداث این پروژه به زودی به زمین بخورد.
پایان خبر
94/05/31