مراسم جشن ميلاد امام رضا(ع) و گرامي داشت روز كارمند در دانشگاه برگزار شد

ظهر امروز مراسم جشن میلاد حضرت امام علی ابن موسی الرضا(ع) و  گرامی داشت  روز كارمند در مجموعه یك صد هكتاری دانشگاه حضرت معصومه(س) برگزار شد.

در این مراسم دكتر علی رضا باقری ثالث در سخنانی ضمن تبریك میلاد با سعادت امام رضا(ع) و گرامی داشت هفته دولت این مراسم را فرصتی دانست تا از زحمات و تلاش های خستگی ناپذیر كاركنان دانشگاه تقدیر به عمل آورد.
رییس دانشگاه حضرت معصومه(س) در ادامه با اشاره به شرایط فوق العاده خاص دانشگاه در ماه های اخیر و به واسطه انتقال به سایت اصلی دانشگاه اظهار داشت: این كار بسیار مهم و بسیار خطیر تنها در سایه همدلی تمامی كاركنان و عوامل دانشگاه امكان پذیر است.
وی انتقال به مجموعه یك صد هكتاری دانشگاه را موجب گشایش در روند توسعه رو به جلوی دانشگاه دانست و افزود: برای كلیه تصمیم گیران و مسؤلان دانشگاه كمبودها و مشكلات این مجموعه كاملاً روشن است لكن به رغم همه این كمبودها و كاستی ها، مصمم به انتقال دانشگاه به سایت اصلی خود در مهرماه سال جاری هستیم و به یقین هیچ خللی مانع اجرای این تصمیم نخواهد گردید.
دكتر باقری ثالث ادامه داد: از ابتدای فصل تابستان عملیات انتقال دانشگاه به سایت اصلی خود آغاز شده  و به تدریج تا زمان آغاز سال تحصیلی كلیه بخش های دانشگاه به سایت اصلی منتقل خواهندشد.
وی مكان سابق دانشگاه را صرفاً به منظور تشكیل برخی كلاس های آموزشی دانست و افزود: تا زمان تأمین برخی زیرساخت های مورد نیاز در این مجموعه، از مكان قبلی صرفاً برای تشكیل برخی كلاس های آموزشی استفاده خواهدشد.
رییس دانشگاه حضرت معصومه(س) در عین حال اظهار امیدواری كرد: هر چه سریع تر و تا قبل از اتمام نیم سال اول سال تحصیلی جدید بتوانیم به طور كامل به این مجموعه منتقل گردیم.
لازم به ذكر است: سخنرانی مذهبی، برگزاری مسابقه و مولودی از بخش های این مراسم بود.
پایان خبر
94/06/04