همایش « با من قدم بزن» در دانشگاه برگزار شد.

بعد از ظهر امروز همایش فرهنگی«با من قدم بزن» به همت نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه با مشارکت امور فرهنگی و فوق برنامه و با حضور الهام چرخنده بازیگر سینما، تئاتر و تلویزیون در سالن همایش های دانشگاه حضرت معصومه(س) برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه حضرت معصومه(س) در این همایش که با استقبال پر شور جمع زیادی از دانشجویان برگزار شد، ابتدا گروه سرود ناشنوایان به اجرای برنامه پرداختند.
سپس الهام چرخنده بازیگر مطرح سینما، تئاتر و تلویزیون با حضور در جمع دانشجویان ضمن ابراز خرسندی از حضور در دانشگاه حضرت معصومه(س) این روز را برای خود روزی خاطره انگیز دانست و افزود: نام دانشگاه و محل این دانشگاه و ویژگی اصلی آن نشان می دهد که جنس سخن در این دانشگاه باید متفاوت باشد.
چرخنده در ادامه به بیان عواملی پرداخت که موجب تحول در وی و پایبندی بیش از پیش خود به اعتقادات دینی و از جمله حجاب برتر پرداخت.
وی با انتقاد از پوشش برخی بانوان جامعه آن را زیبنده زن مسلمان ایرانی ندانست و افزود: متأسفانه پوشش برخی بانوان ایرانی به هیچ عنوان شایسته نیست .
این بازیگر سینما، تئاتر و تلویزیون علت این رفتار نا به هنجار ریشه در گرایش به ماهواره داشته و فضای فرهنگی برخی کشورهای غربی خود را به به مردم جامعه ما تحمیل نموده اند.
الهام چرخنده در ادامه با بیان اینکه پوشش حجاب برتر برای او افتخار است افزود: عدم پایبندی به عقاید دینی در هیچ کجای دنیا جایگاهی ندارد و کسانی که فکر می کنند با تغییر رفتار و پوشش مورد توجه کشورهای غربی قرار خواهند گرفت، سخت در اشتباهند.
پایان خبر
94/08/18