نشست حلقه صالحين بسيج اساتيد برگزار شد

بعد از ظهر امروز نخستین نشست حلقه صالحین كانون بسیج اساتید دانشگاه حضرت معصومه(س) طی سال تحصیلی جدید در سالن جلسات دانشكده علوم انسانی برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه حضرت معصومه(س) دكتر محمدرضا فلاح مسؤل كانون بسیج اساتید در سخنانی با اشاره به ضرورت تشكیل جلسات حلقه صالحین، خواستار برگزاری منظم این جلسات با حضور حداكثری اساتید بسیجی شد.
وی همچنین با اشاره به تأكیدات مقام معظم رهبری(مدظله¬العالی) پیرامون هوشیاری در برابر نفوذ دشمن اظهار داشت: یكی از نهادهایی كه دشمن طمع به نفوذ در آن داشته و دارد نهاد دانشگاه است چرا كه دشمنان ملت از این همه پیشرفت علمی در كشور به شدت عصبانی¬اند و در صدد نفوذ در این فضای با نشاط و پویا هستند تا بتوانند موتور پیشرفت علمی كشور را از حركت بازداشته و یا حداقل كند نمایند از این¬رو جامعه علمی كشور به ویژه اساتید محترم بسیجی می¬بایست ضمن شناخت كامل از عواملی كه می¬تواند موجب نفوذ دشمن گردد، این منافذ را ببندند.
پس از سخنان مسؤل كانون بسیج دانشگاه حضرت معصومه(س) هریك از شركت كنندگان به طرح دیدگاه های خود پیرامون عواملی كه می تواند موجب نفوذ دشمن گردد پرداختند.
عدم تبیین چارچوب نفوذ، سرفصل برخی دروس و یا متون آموزشی،  نظام ارتقای اعضای هیأت علمی و تأثیر برخی مقالات خارجی، نگاه جناحی به موضوع نفوذ، دامن زدن به اختلافات و ایجاد تفرقه در كشور از جمله دیدگاه هایی بود كه اساتید حاضر به عنوان عوامل نفوذ در محیط های علمی مطرح نمودند.
در پایان این نشست نیز محمدامین بنایی به عنوان دبیر حلقه صالحین بسیج اساتید دانشگاه حضرت معصومه(س) برای مدت یك سال انتخاب شد.
پایان خبر
94/08/20