بازديد مشاور رييس سازمان مديريت و برنامه ريزي كشور از دانشگاه حضرت معصومه(س)

پیش از ظهر امروز دكتر علی محمدی مشاور رییس سازمان مدیریت و برنامه ریزی كشور با حضور در محل جدید الاحداث دانشگاه حضرت معصومه(س) ضمن بازدید از پروژه های در دست احداث دانشگاه با رییس و مسؤلین این دانشگاه دیدار و گفت و گو كرد.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه حضرت معصومه(س) در این بازدید دكتر علی رضا باقری ثالث رییس دانشگاه حضرت معصومه(س) در سخنانی با اشاره به تلاش های صورت گرفته به منظور تأمین فضای مناسب برای تحصیل دانشجویان این دانشگاه، تأسیس دانشگاه حضرت معصومه(س) را یكی از ثمرات انقلاب اسلامی دانست و افزود: حال كه فرصت تحصیل تعدادی از دانشجویان دختر كشور در این دانشگاه ایجاد گردیده، می بایست همه مسؤلین اعم از مسؤلین ملی و استانی تلاش نماییم تا شرایط مطلوبی برای تحصیل این دانشجویان ایجاد نماییم.
وی با اشاره به تكمیل روند ساخت دانشكده علوم انسانی دانشگاه و بهره برداری از آن از مهرماه سال جاری اظهار داشت: سعی شده است این ساختمان را با كیفیت مطلوبی ساخته و كلیه نیازهای دانشگاه طی چند سال آینده را به خوبی در آن پیش بینی و لحاظ نماییم.
وی در پایان ضمن قدردانی از رییس و مسؤلین سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان قم در حمایت از دانشگاه حضرت معصومه(س) اظهار امیدواری كرد: با حمایت جدی مسؤلین سازمان مدیریت و برنامه ریزی كشور به زودی شاهد افتتاح و بهره برداری از پروژه های سلف سرویس و سازمان مركزی دانشگاه باشیم.


دكتر علی محمدی نیز در جریان بازدید از دانشگاه روند پیشرفت پروژه های عمرانی دانشگاه را بسیار مطلوب دانست و اظهار داشت: مجموعه دولت و به ویژه سازمان مدیریت و برنامه ریزی كشور در تلاشند برای پروژه های عمرانی به نحوی تأمین اعتبار نمایند تا دستگاه های ذیربط بتوانند مطالبات خود به پیمانكاران پرداخت نمایند.
وی با بیان اینكه سازمان متبوعش این آمادگی را دارد تا در صورت افتتاح و بهره برداری از پروژه های نیمه تمام سفر ریاست جمهوری طی دهه فجر امسال حمایت ویژه نماید اظهار داشت: در این صورت مشكل كسری اعتبارات دانشگاه را تا حدی زیادی مرتفع می نماییم.
در پایان این نشست مقرر شد تا پروژه های سلف سرویس و سازمان مركزی دانشگاه حضرت معصومه(س) كه در ردیف مصوبات سفر رییس جمهوری به قم است تا دهه فجر امسال به دست یكی از مقامات ارشد نظام افتتاح و به بهره برداری رسد.
پایان خبر
94/09/03