مراسم جشن سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی دانشگاه حضرت معصومه(س) برگزار شد

شامگاه سه شنبه 20 بهمن ماه مراسم جشن سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی دانشگاه حضرت معصومه(س) با حضور کارکنان هیأت علمی و غیر هیأت علمی این دانشگاه در مجموعه تفریحی توریستی زیتون برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه حضرت معصومه(س) در این مراسم که خانواده کارکنان دانشگاه نیز حضور داشتند، دکتر علی رضا باقری ثالث در سخنانی ضمن تبریک سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی به تشریح برخی خدمات نظام جمهوری اسلامی در طول سی و هفت سال گذشته پرداخت.

وی با بیان اینکه رژیم طاغوت رژیمی تحت سلطه بیگانگان بود و آنان در همه امور کشور دخالت می کردند در حالی که یکی از برکات انقلاب اسلامی برخورداری کشور از استقلال کشور در زمینه های مختلف است و هیچ قدرتی به جز مردم حق دخالت در امور کشور را ندارد.

رییس دانشگاه حضرت معصومه(س) در ادامه پیشرفت های کشور در سال های اخیر در زمینه گوناگون از جمله در حوزه علم و فناوری را از دیگر برکات نظام جمهوری اسلامی دانست و افزود: پیشرفت های کشور در طول سال های اخیر خیره کننده است و در به ثمر رسیدن برجام، سلاح قدرتمند تیم مذاکره کننده در جریان مذاکرات همین پیشرفت های علمی بود.

دکتر باقری ثالث در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به انتخابات پیش رو اظهار داشت: یکی دیگر از ثمرات انقلاب اسلامی برگزاری انتخابات های متعدد در طی این سال هاست و حضور پرشور مردم این انتخابات ها نشان دهنده اقبال مردم به این نظام است.

وی اظهار امیدواری کرد: در راهپیمایی یوم الله 22 بهمن ماه و انتخابات پیش رو مردم شریف ایران با حضور آگاهانه و پرشور خود برگ دیگری از تاریخ پر افتخار این نظام را رقم خواهند زد.

رییس دانشگاه حضرت معصومه(س) در ادامه سخنان خود با اشاره به برگزاری چنین مراسم هایی، این جمع شدن ها را موجب افزایش روحیه نشاط و همدلی میان کارکنان و نیز بیانگر نقش مؤثرخانواده های کارکنان در پیش برد امور دانشگاه دانست.

در ادامه این مراسم حجت الاسلام و المسلمین آخوندزاده مسؤل نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه نیز طی سخنانی ضمن گرامی داشت سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی همدلی و همراهی مردم و مسؤلان تحت هدایت های مقام معظم رهبری را از ویژگی های بارز نظام در طی دوران حیات خود دانست و اظهار امیدواری کرد: جلوه های این همدلی بار دیگر در جریان راهپیمایی 22 بهمن و دو انتخابات بسیار حساس و با اهمیت پنجمین دوره مجلس خبرگان رهبری و دهمین دوره مجلس شورای اسلامی به منصه ظهور خواهد رسید و مردم قدرشناس کشور دعوت رهبری معظم انقلاب را بار دیگر لبیک خواهند گفت.

وی در ادامه به بیان خاطراتی از دوران مبارزات انقلاب اسلامی پرداخت.

در ادامه این مراسم شرکت کنندگان از امکانات تفریحی این مجموعه ازقبیل گلخانه گل های تزئینی، محل نگهداری ماهیان دریایی، باغ پرندگان و شهربازی استفاده نموده و در پایان در ضیافت شام حضور پیدا کردند.

پایان خبر

94/11/20