دعوت دانشگاه حضرت معصومه(س) به مشارکت در انتخابات 7 اسفند ماه

دانشگاه حضرت معصومه(س) طی بیانیه ای از عموم قشرهای مردم به ویژه دانشگاهیان دعوت کرد تا در انتخابات پنجمین دوره مجلس خبرگان رهبری و دهمین دوره مجلس شورای اسلامی شرکت نمایند. متن کامل این بیانیه بدین شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم
إِنَّ اللَّهَ لا یُغَیِّرُ ما بِقَومٍ حَتّىٰ یُغَیِّروا ما بِأَنفُسِهِم
مردم شریف و همیشه در صحنه ایران ایران اسلامی
شمارش معکوس در رسیدن به روز 7 اسفند ماه، زمان برگزاری پنجمین دوره انتخابات مجلس خبرگان رهبری و دهمین دوره مجلس شورای اسلامی آغاز شده است و نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران به عنوان یک نظام مترقی مبتنی بر مردم سالاری دینی که مفتخر است در طول حیات پر برکت خود با برگزاری انتخابات های متعدد زمینه مشارکت شهروندان در مهم ترین جایگاه های تصمیم گیری کشور را فراهم نموده است با تمام توان آماده برگزاری انتخاباتی شکوهمند و تاریخی است.


از ماه ها قبل تمامی دستگاه های مسؤل اعم از اجرایی و نظارتی و نیز سایر دستگاه های مرتبط همت نمودند تا زمینه برگزاری این انتخابات فراهم گردد.
همچنین نامزدهای محترم تلاش کردند تا ضمن معرفی خود به مردم، در فضایی پر شور و نشاط به منظور مشارکت حداکثری مردم سهیم باشند.
همان گونه مستحضرید در این میان دشمنان ملت ایران نیز بیکار ننشسته اند و همواره با دسیسه های گوناگون سعی دارند تا این رویداد بزرگ را مورد خدشه و یا فریبکاری خود قرار دهند.
تاریخ نظام جمهوری اسلامی ایران نشان داده است که به لطف خدا و عنایت حضرت ولی عصر(عج) و نیز سایه فهم عمیق مردم همواره این دسیسه ها و نیرنگ ها به صحنه شکست مفتضحانه ای برای آنان تبدیل شده است.
اینک در شرایط حساس کنونی ملت بزرگ ایران در آستانه امتحان مهم دیگری قرار گرفته است و توفیق در این آزمایش، حضور حداکثری در انتخابات 7 اسفند ماه را طلب می کند.
ارزیابی شرایط نشان از حضور حداکثری مردم پای صندوق های رأی و تشکیل مجالسی قوی و برخوردار از پشتوانه گسترده مردم حکایت دارد.
لکن به حسب وظیفه دینی و انقلابی ما دانشگاهیان دانشگاه حضرت معصومه(س) در لبیک به دعوت رهبری عظیم الشأن انقلاب اسلامی حضرت آیت الله العظمی خامنه ای(مدظله العالی)، مراجع والا مقام و نیز مسؤلین دلسوز کشور همگام و همراه با دیگر آحاد ملت ضمن حضور در این حماسه بزرگ از همه کسانی که دل در گرو اعتلای نظام و کشور دارند دعوت می نماییم تا با حضوری آگاهانه و مسؤلانه در این انتخابات برگ دیگری از تاریخ پر افتخار این سرزمین رقم بخورد.
اطمینان داریم که مسؤلان محترم برگزاری انتخابات نیز ضمن برگزاری منظم انتخابات 7 اسفند و صیانت از آرای ملت که بنا به فرموده رهبری معظم انقلاب حق الناس است، زمینه تشکیل مجالسی در شأن ملت بزرگ ایران را فراهم خواهند نمود.
در پایان بر خود لازم می دانیم بار دیگر از همه دست اندرکاران انتخابات سپاسگزاری نموده و توفیق روزافزون آنان را از درگاه خداوند متعال مسألت نماییم.
والسلام
1394/12/5