نهمين نشست هيأت مديره بنياد خيرين حامي دانشگاه برگزار شد

نهمین نشست هیأت مدیره بنیاد خیرین حامی دانشگاه حضرت معصومه(س) شامگاه گذشته در محل دفتر این بنیاد برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه حضرت معصومه(س) در این نشست مهندس سیدحسن رضوی رییس هیأت مدیره بنیاد طی سخنانی ضمن تبریك فرا رسیدن سال جدید اظهار داشت: در سالی كه توسط مقام معظم رهبری به عنوان سال «اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل» نامگذاری گشته و مسؤلین دولت خدمتگزار نیز از ابتدای سال تلاش ها و برنامه ریزی های گسترده ای  كرده اند شاهد گشایش در اوضاع اقتصادی كشور باشیم.

رییس هیأت مدیره بنیاد خیرین حامی دانشگاه در ادامه سخنان خود با اشاره به تلاش های صورت گرفته در دانشگاه حضرت معصومه(س) اظهار امیدواری كرد: در سال جدید اعتبارات مورد نیاز دانشگاه تا حد زیادی تأمین و روند رشد این مركز علمی همچنان شتابان طی شود.

وی در ادامه ضمن قدردانی از همكاری و همراهی كلیه عوامل این بنیاد در سال گذشته اعم از اعضای مجمع عمومی، هیأت امناء، هیأت مدیره و مدیرعامل گفت: امیدواریم این همراهی همچنان در سال جدید ادامه داشته و در این سال شاهد آغاز به كار پروژه های خیر ساز در دانشگاه حضرت معصومه(س) باشیم.

در ادامه این نشست رییس دانشگاه حضرت معصومه(س) نیز در سخنانی ضمن تبریك سال جدید و تقدیر از حضور اعضای بنیاد در جلسات متعدد در طی سال گذشته، همراهی عوامل بنیاد را مایه دلگرمی و افزایش انگیزه در دانشگاه دانست و گفت: بنیاد خیرین امروز پشتوانه محكمی برای دانشگاه حضرت معصومه(س) به شمار می رود.

وی در ادامه با اشاره به روند احداث سالن تربیت بدنی دانشگاه گفت: این پروژه با اعتبار اولیه ای كه خیر بزرگوار حضرت حجت الاسلام و المسلمین حاج سید جواد شهرستانی تأمین نمودند، آغاز به كار كرد و هم اكنون علاوه بر اسكلت بندی، بخش عمده ای از دیوارهای آن تكمیل شده است و در بازدیدی كه مدیركل طرح های عمرانی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری از این پروژه داشت، وعده داد: با تخصیص 10 میلیارد ریال اعتبار در سال جدید، هر چه سریع تر این پروژه افتتاح و به بهره برداری رسد. 

مهدی اسكندری مدیر عامل بنیاد نیز طی سخنانی ضمن ارائه گزارشی از فعالیت های صورت گرفته از انجام مقدمات امور مربوط به ثبت بنیاد خبر داد و افزود: با تكمیل مدارك مورد نیاز این بنیاد به زودی رسماً ثبت خواهد شد.

وی در ادامه با اشاره به جلسات برگزاری جلسات متعددی كه با خیر بزرگوار حاج حسن مصبح و نماینده ایشان برگزار شده است اظهار داشت: تا كنون بیش از پنج جلسه به منظور هماهنگی های لازم با این خیر و نماینده وی برگزار و توافقاتی در خصوص ساخت مسجد دانشگاه حضرت معصومه(س) صورت گرفته است.

وی با اشاره به سبقه این خیر بزرگوار در ساخت مسجد به مسجد حضرت امام صادق(ع) واقع در منطقه فرهنگیان قم اشاره كرد و افزود: انصافاً خدمات ایشان در ساخت این مسجد و سایر مساجدی كه با حمایت ایشان ساخته شده است، شایسته قدردانی است. البته قطعاً این خدمكات ارزشمند در درگاه الهی مأجور است.

مهدی اسكندری ادامه داد: حال پس از انجام جلسات مقدماتی، منتظر تشكیل جلسه جمع بندی نهایی هستیم.

در ادامه جلسه شركت كنندگان بررسی دستورات جلسه پرداخته و در این خصوص با یكدیگر به بحث و ارائه نظر پرداختند.

پایان خبر