ديدار نوروزي اعضاي هيأت علمي با رييس دانشگاه

با اتمام تعطیلات نوروزی و آغاز به كار مجدد دانشگاه، ظهر امروز جمعی از اعضای هیأت علمی با دكتر علی رضا باقری ثالث، رییس دانشگاه حضرت معصومه(س) دیدار و گفت و گو كردند.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه حضرت معصومه(س) در این دیدار كه به بهانه آغاز سال جدید برگزار شد، دكتر باقری ثالث طی سخنانی به بیان برخی دستاوردهای دانشگاه در سال 1394 پرداخت.

وی با بیان اینكه در سال گذشته توانستیم به یاری خداوند دانشگاه را به مجموعه اصلی خود منتقل نماییم افزود: در این مسیر تلاش های بسیاری به صورت شبانه روزی صورت پذیرفت كه می بایست قدردان این زحمات و تلاش ها بود.

وی در عین حال اظهار امیدواری كرد: با تخصیص اعتبارات مورد نیاز در سال جاری پروژه های نیمه تمام هر چه سریع تر تكمیل و به بهره برداری برسد.

دكتر باقری ثالث در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره مسائل آموزشی و پژوهشی دانشگاه اظهار داشت: ارتقای سطح علمی از مهم ترین اولویت های دانشگاه در سال جدید خواهد بود.

وی با تأكید بر ضرورت توسعه رشته ای در دانشگاه خاطر نشان كرد: با توجه به ایجاد ظرفیت های مورد نیاز در این مجموعه جدید الاحداث، توسعه رشته های دایر در دانشگاه شتاب خواهد گرفت.

رییس دانشگاه حضرت معصومه(س) در ادامه با اشاره به مسائل مربوط به ارتقا و تبدیل وضعیت استخدامی اعضای هیأت علمی اظهار داشت: خوشبختانه با جلساتی كه برگزار شد و هماهنگی و پیگیری هایی كه صورت پذیرفت، روند مربوط به ارتقاء و تبدیل وضعیت و نیز سایر مسائل مربوط به جذب و استخدام اعضای هیأت علمی سرعت گرفته است.

دكتر باقری ثالث در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به سیاست های وزارت علوم، تحقیقات و فناوری در خصوص ضرورت توجه به كارآفرینی مراكز دانشگاهی گفت: همان طور در گذشته گفته ایم و اكنون نیز بر آن تأكید می كنیم، توسعه ارتباط بین دانشگاه و صنعت یك ضرورت است و باید هر چه سریع تر و به بهترین وجه این ارتباط شكل گرفته و تداوم یابد. در این زمینه اعضای هیأت علمی دانشگاه باید هر چه زودتر دست به كار شوند.

ضرورت بین المللی شدن دانشگاه، محور بخش پایانی سخنان دكتر باقری ثالث بود. وی با اشاره بر ضرورت ایجاد زیرساخت ها و ظرفیت های لازم تأكید كرد و افزود: با بسترهای لازم به منظور جذب دانشجوی غیر ایرانی را در دانشگاه فراهم نماییم.

در ادامه این نشست صمیمی هریك از حاضرین به طرح دیدگاه های خود در زمینه مسائل مختلف دانشگاه پرداخته و با یكدیگر به بحث و تبادل نظر نشستند.

پایان خبر 

94/01/18