پيام رييس دانشگاه حضرت معصومه(س) به مناسبت هفته معلم

به مناسبت فرارسیدن دوازدهم اردیبهشت ماه، سالروز شهادت علامه شهید مرتضی مطهری(ره) و هفته معلم، دكتر علی رضا باقری ثالث در پیامی این روز را گرامی داشته و به روان پاك این شهید والامقام درود فرستاد. متن كامل این پیام بدین شرح است.

بسم الله الرحمن الرحیم
من علمی حرفاً، فقد صیرنی عبدا
دوازدهم اردیبهشت ماه سالروز شهادت علامه شهید مرتضی مطهری(ره) به واقع روز تكریم و تجلیل از علم و علم اندوزی، خرد و خرد و خرد ورزی است.
همه ساله جویندگان طریق علم و دانش به پاس تلاش های خستگی ناپذیر معلمین و استادان كشور این روز و هفته با شكوه را گرامی داشته و این همه از خودگذشتگی را ارج نهاده و پاس می دارند.
كشور عزیز ما كه در راه پیمودن مسیر توسعه و پیشرفت همه جانبه و پایدار قرار گرفته است، نیازمند تلاش های مجاهد گونه استادان مبرز و كار بلدی است تا در كشاكش با دشمنان قسم خورده میهن عزیزمان از بروز هر گونه خدشه و آسیب به این سرزمین جلوگیری نمایند.
بدون تردید اكنون كه در سال اقتصاد مقاومتی؛ اقدام و عمل قرار گرفته ایم، با نگاهی به راهبردها و سیاست های اقتصاد مقاومتی به درستی روشن خواهیم شد كه علم و علم اندوزی از جایگاهی ارزشمند و ارزنده برخودار است و این مهم جز در سایه تلاش استادان و معلمین فداكار كشور در زمینه تولید علم و استقلال علمی محقق نمی شود.
در این مجال، بر خود لازم می دانم به سهم خود ضمن تبریك این روز با شكوه به محضر استادان و معلمان خدوم و زحمت كش كشور به ویژه استادان فرهیخته و توانمند دانشگاه حضرت معصومه(س)، سعی وافر و جدیت مثال زدنی آنان را ستایش نموده و به پیشگاه یكایك این بزرگواران ادای احترام نمایم.
از درگاه خداوند متعال عزت و توفیق روز افزون همه استادان گرانقدر را مسألت می نمایم.
علی رضا باقری ثالث
رییس دانشگاه حضرت معصومه(س)
95/02/12