حضور دانشگاه حضرت معصومه(س) در قالب غرفه دانشگاهيان نمايشگاه سيماي اميد

همزمان با فرارسیدن هفته دولت، نمایشگاه عملكرد و دستاوردهای دولت تدبیر و امید در استان قم عصر امروز با حضور وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در محل دائمی نمایشگاه های استان قم افتتاح شد.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه حضرت معصومه(س) در این نمایشگاه كه سیمای امید عنوان گرفته، دستگاه های شركت كننده به ارائه عملكرد و دستاوردهای خود در سه سال گذشته پرداختند.
دانشگاهیان استان قم نیز در قالب غرفه مشترك به ارائه گزارش عملكرد و فعالیت های خود پرداختند. دانشگاه حضرت معصومه(س) با مشاركت فعال در قالب این غرفه مشترك دستاوردها و عملكرد خود را ارائه و در معرض دید افكار عمومی قرار داد.
وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در جریان افتتاح نمایشگاه، ضمن بازدید از غرفه دانشگاهیان و آشنایی تا دستاوردها و توانمندی های آنان، تلاش دانشگاهیان استان قم در سال های اخیر را ستود و اظهار امیدواری كرد: با تكیه بر این توانمندی ها، زمینه كارآفرینی و ارتباط با صنعت و دانشگاه در استان قم فراهم شود.
دكتر واعظی همچنین در ادامه از بخش های مختلف نمایشگاه بازدید كرد و در مجموع تلاش دستگاه های اجرایی استان را مثبت ارزیابی كرد.
پس از بازدید وزیر ارتباطات و فناوری ارتباطات  رییس سازمان آموزش و پرورش، مدیركل آموزش فنی و حرفه ای، رییس ستاد اقامه نماز، مدیرعامل شركت شهرك های صنعتی از جمله مسؤلینی بودند كه در اولین روز از غرفه دانشگاهیان بازدید كردند.
حمید رضا شیخ الاسلام، رییس سازمان آموزش و پرورش استان قم در این بازدید با اشاره به ظرفیت های بسیار خوبی كه در حوزه آموزش عالی استان قم ایجاد گردیده اظهار داشت: سازمان آموزش و پرورش استان تلاش می كند تا از طریق خدمات مشاوره ای لازم داوطلبین دانشگاه را از ظرفیت های آموزش عالی استان مطلع و آنان را به انتخاب این مراكز ترغیب نمایند.
دكتر احمد عطارنیا، مدیركل آموزش فنی و حرفه ای استان قم نیز در این بازدید ضمن تمجید از فعالیت های دانشگاهیان گفت: به نظر می رسد مسؤلین ارشد استان می بایست توجه بسیار بیشتری نسبت به دانشگاه ها و مؤسسات آموزش عالی داشته باشند.
امیر طیبی مدیر عامل شركت شهرك های صنعتی استان قم نیز تلاش دانشگاهیان استان در سال های اخیر را ستودنی دانست و خواستار ارتباط هر چه بیشتر دانشگاه ها با مراكز صنعتی استان شد.
وی افزود: نگاه به گزارش آماری ازعملكرد دانشگاه ها و پیشرفت های آنان  در سال های اخیر مایه خوشحالی و مسرت همگان است.
محمد خامه یار رییس ستاد اقامه نماز استان نیز در این بازدید از تلاش های صورت گرفته به منظور ارتقای جایگاه علمی استان تقدیر و تمجید نمود.
پایان خبر
95/06/02