پيام رييس دانشگاه حضرت معصومه(س) به مناسبت هفته دولت و روز كارمند

به مناسبت فرارسیدن هفته دولت و روز كارمند، دكتر علی رضا باقری ثالث در پیامی ضمن تبریك این هفته به همه دولتمردان و كاركنان دستگاه های اجرایی ، یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر را گرامی داشت. متن كامل این پیام بدین شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم
فرارسیدن هفته دولت مقارن است با سالروز شهادت شهیدان والا مقام رجایی و باهنر كه در ابتدا درود می فرستم به روان پاك این دو شهید بلند مرتبه و نیز همه شهیدان دولت جمهوری اسلامی ایران.
هفته دولت، فرصت مناسبی است به منظور تجلیل و تكریم از دولتمردان و كاركنان خدوم دستگاه های اجرایی كشور كه بار اصلی اداره كشور را به دوش می كشند و با خلوص نیت در حال خدمتگزاری به مردم شریف ایران هستند.
همچنین مجالی است تا دولتمردان به بیان خدمات، دستاوردها و عملكرد خویش در دوران مسؤلیت بپردازند. چرا كه همه ما همواره بایستی بر خود یادآور گردیم كه مردم، صاحبان اصلی كشور و ولی نعمت ما هستند و آگاهی از خدمات و دستاوردها حق آنان است.
خوشبختانه دولت توانسته است در طی سال های اخیر و به رغم همه مشكلات و تنگناهای كشور در زمینه های مختلف از جمله در مسائل اقتصادی، گام های مؤثری به منظور پیشرفت و تعالی كشور بردارد.
اینجانب ضمن عرض خسته نباشید و خدا قوت خدمت تمامی دولتمردان و كاركنان دستگاه های اجرایی كشور به ویژه كاركنان تلاشگر دانشگاه حضرت معصومه(س) ، از زحمات و تلاش های یكایك آنان قدردانی نموده و هفته دولت و روز كارمند را به یكایك آنان تبریك عرض می نمایم.
از درگاه خداوند متعال توفیق روزافزون برای خدمتگزاران نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران مسألت می نمایم .
علی رضا باقری ثالث
رییس دانشگاه حضرت معصومه(س)  
95/06/04