بازديد رييس دانشگاه حضرت معصومه(س) از نمايشگاه ياد ياران

شامگاه امشب دكتر علی رضا باقری ثالث، رییس دانشگاه حضرت معصومه(س) به همراه تنی چند از مس‍ؤلین این دانشگاه از نمایشگاه یاد یاران بازدید كردند.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه حضرت معصومه(س) در این بازدید كه حجت الاسلام و المسلمین آخوندزاده مسؤل نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه، سیدمهدی محدث مشاور امور ایثارگران، محمدرضا براتی رییس اداره حراست و چند تن دیگر از دست اندركاران دانشگاه حضور داشتند، دكتر باقری ثالث ضمن تقدیر از تلاش های بسیج دانشجویی دانشگاه در این نمایشگاه، خواستار انعكاس هر چه بیشتر فعالیت های این تشكل مقدس شد.
وی هفته دفاع مقدس را فرصتی مناسب به منظور یادآوری خاطرات و ایثارگری های ملت بزرگ ایران در جریان 8 سال جنگ تحمیلی دانست.
دكتر باقری ثالث برپایی این نمایشگاه را از وجوه مختلف حائز اهمیت برشمرد و افزود: آنچه در این نمایشگاه به بازدید كنندگان عرضه شده است، علاوه بر فضاسازی ایام دفاع مقدس و آشنایی با دستاوردهای نظامی كشور، پرداختن به ابعاد فرهنگی دفاع مقدس است و دلیل حضور بسیج دانشجویی دانشگاه حضرت معصومه(س) در در قالب یك غرفه در كنار سایر غرفه ها، همین مسأله است.


رییس دانشگاه حضرت معصومه(س) در پایان خاطرنشان كرد: هفته دفاع مقدس و یاد و خاطره این دلاوری ها و رشادت ها باید از طرق مختلف به نسل جوان و نسل های آینده منتقل گردد تا این عزیزان نیز بدانند كه جوانان نسل گذشته آنان چه حماسه عظیمی خلق نمودند.
گفتنی است: نمایشگاه یاد یاران به همت سپاه علی ابن ابیطالب(ع) استان قم و با مشاركت و حضور بسیج دانشجویی دانشگاه حضرت معصومه(س)  از 31 شهریورماه به مدت 10همزمان با هفته گرامی داشت دفاع مقدس از ساعت 17 الی 23در حدفاصل كوه خضر نبی(ع) و مسجد مقدس جمكران در حال برگزاری است و پذیرای بازدید كنندگان است.
پایان خبر
95/07/05