خوابگاه دانشجويي دانشگاه حضرت معصومه(س) به بهره برداري رسيد
از ابتدای سال تحصیلی جدید، خوابگاه دانشجویی دانشگاه حضرت معصومه(س) به بهره برداری رسید

به گزارش روابط عمومی دانشگاه حضرت معصومه(س) دكتر علی رضا باقری ثالث با اعلام این خبر اظهار داشت: این بنا نخستین خوابگاه ملكی دانشگاه به شمار می رود كه در اختیار دانشجویان قرار گرفته است.
وی با اشاره به اینكه این خوابگاه در سال 1389 احداث گردیده است اظهار داشت: اگر چه اولین خوایگاه دانشجویی دانشگاه در دولت دهم احداث گردید لكن به دلیل آماده نبودن زیرساخت های مورد نیاز تا ابتدای مهرماه سال جاری به بهره برداری نرسیده بود.
دكتر باقری ثالث افزود: طی بازدیدی كه دكتر صدیقی رییس سازمان امور دانشجویان و مهندس یزدان مهر  در اواخر سال گذشته  از این مجموعه داشتند، اعتباری بالغ بر 3 میلیارد ریال جهت تجهیز و تأمین زیرساخت های خوابگاه تخصیص دادند كه با این اعتبار بخشی از زیرساخت های حداقلی جهت اسكان دانشجویان تأمین و این خوابگاه از  ابتدای سال تحصیلی جدید در اختیار دانشجویان قرار گرفت.


رییس دانشگاه حضرت معصومه(س) ادامه داد: این خوابگاه در زیربنایی حدود 3 هزار و 500 متر مربع در 3 طبقه احداث گردیده كه ظرفیت اسكان حدود 400 نفر دانشجو را داراست.
وی افزود: در این خوابگاه امكاناتی از قبیل سالن مطالعه، نمازخانه، كارگاه رایانه، اتاق پزشك، بوفه و نیز سالن بدن سازی پیش بینی شده است.
دكتر باقری ثالث در پایان با اعلام اینكه هم اكنون در حال رایزنی با یكی از خیرین جهت احداث یك مجموعه خوابگاهی دیگر هستیم، اظهار امیدواری كرد: به زودی عملیات احداث یك خوابگاه ملكی دیگر در دانشگاه آغاز شود.
پایان خبر
95/07/19