ششمین نشست مدیران روابط عمومی دانشگاه ها و مراکز علمی پژوهشی منطقه کشور4 در دانشگاه حضرت معصومه (س) برگزار شد.

ششمین نشست مدیران روابط عمومی دانشگاه ها و مراکز علمی پژوهشی منطقه 4 به میزبانی دانشگاه حضرت معصومه (س) برگزار شد. در این نشست علاوه بر بحث و تبادل نظر پیرامون مسایل تخصصی روابط عمومی و همفکری درباره ویژه برنامه های دهه مبارک فجر، کارگاهی با عنوان "شایعات در فضای مجازی" نیز برگزار شد. در این کارگاه آقای دکتر فرجامی، رئیس مرکز آپای دانشگاه قم مطالبی در مورد چگونگی مدیریت فضای مجازی در حوزه روابط عمومی و بایسته های حقوقی و قانونی  مربوط به آن ذکر کردند.

وی توجه به نکات حقوقی در فضای مجازی را مهم دانسته و گفت: حضور دانشجویان در دانشگاه باید با اطلاع رسانی باید ها و نباید های قانونی در فضای مجازی همزاه باشد چرا که این مطلب نتیجه بازدارندگی از فعالیت های سوء را در پی خواهد داشت.
این استاد دانشگاه حضور روابط عمومی های مراکز علمی در فضای مجازی را اجتناب ناپذیر خواند و روشنگری در این فضای پرظرفیت را از وظایف اساسی روابط عمومی ها برشمرد.
همچنین در این نشست، مهندس صدیقیان، مدیر روابط عمومی پارک علم و فناوری گزارشی از روند فعالیت های این مرکز ارائه داد. این نشست با بازدید از موزه و کتابخانه بزرگ آیت الله بروجردی به پایان رسید.
لازم به ذکر است که دانشگاه ها و مراکز علمی پژوهشی استان های قم، مرکزی، همدان و قزوین مراکز منطقه 4 محسوب می شوند.