پیام دانشگاه حضرت معصومه (س) به مناسبت فرارسیدن سی و هشتمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی

متن پیام دانشگاه حضرت معصومه (س) به مناسبت فرارسیدن سی و هشتمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی به این شرح می باشد

بسم الله الرحمن الرحیم
خداوند بزرگ را شکر می گوییم که کرانه های فضل خود را با پیروزی انقلاب اسلامی بر مردم این مرز و بوم و عموم مسلمین فرود آورد. و این نعمت را در ازای از جان گذشتگی های شهیدان و رنج ستم دیدگان ارزانی داشت.
دهه فجر انقلاب اسلامی، اوج بروز عقل و احساسات ملت ایران و عصاره ی ولایتمداری و بصیرت مردم بود. مردمی که از سوسوهای اوان مبارزات تا سرنگونی نظام ستم شاهی و از دسیسه های شیطانی منافقین تا به ذلت کشیدن رژیم بعثی، هر آن چه از جان و مال داشتتد را در طبق اخلاص نهاده و سر به پیر جمارانی خویش سپردند و در این سی و هشت سال فراز و نشیب های سترگی را گذراندند. سال هایی که این پیام امیدوارانه را به ستم دیدگان جهان می دهد که بساط ظالمان و مستکبران برای همیشه جمع شدنی است. و فجر آن خورشید تابان موعود، رهایی بخش مستضعفین و روشنی بخش قلوب صالحین خواهد بود. انشاءالله.
دانشگاهیان دانشگاه حضرت معصومه (س) ضمن تبریک به مناسبت فرا رسیدن سی و هشتمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی از آحاد ملت دعوت می کند تا مانند همیشه با حضور پر رنگ خود این پیام امیدوارانه را در وسعت زمین بیش از پیش پراکنده سازند که "ان الارض یرثها عبادی الصالحون"