مراسم گرامی داشت دهه فجر در سالن همایش های دانشگاه برگزار شد.

مراسم گرامی داشت ایام الله دهه فجر در سالن همایش های دانشگاه برگزار شد. حجت الاسلام والمسلمین آخوند زاده، مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در این ویژه برنامه، پس از تبریک سالروز پیروزی انقلاب، زندگی در دوران انقلاب اسلامی را مایه افتخار دانست.

وی با اشاره به فشارهایی که در دوران طاغوت و ما قبل از آن به مردم این کشور وارد می شد گفت: خداوند طبق وعده ای که به انسان ها مبنی بر کمک به ایستادگاهن در مقابل مستکبران داده، مردم ایران که با اهدای جان و مال در مقابل نظام طاغوتی ایستادگی کردند را به پیروزی رساند.
حجت الاسلام و المسلمین آخوند زاده هدف والای مردم را مایه حرکت پر قدرت آن ها دانسته و ادامه داد: مردم، این هدف که پیروزی انقلاب درمقابل نظام  شاهنشاهی بود را در قبال هزینه ای گزاف بدست آورده اند و نمی خواهند آن را از دست بدهند.
وی اضافه نمود: مردم امروز حامل وظیفه ی خطیری هستند که با تحمل مشقت های فراوان انقلابیون بدست آمده و آن هم حراست از انقلاب اسلامی است. مبادا سرنوشت این ملت همچون سرنوشت بنی اسرائیل شود که خداوند به آن ها غضب نمود. و بدانید که راه دوری از این سرنوشت ادامه راه شهدا و پیروی از ولایت فقیه است.

در ادامه آقای محدث، مشاور رئیس دانشگاه در امور شاهد و ایثارگر  نیز به بیان خاطراتی از دوران مبارزه با نظام ستم شاهی پرداخت. این ویژه برنامه با مولودی خوانی و  برگزاری مسابقه میان دانشجویان همراه بود.