همزمان با سالروز میلاد حضرت معصومه (س)
استاندار قم از دانشگاه حضرت معصومه(س) بازدید کرد

بهرام سرمست استاندار قم، جهت بررسی امکانات دانشگاهی و همچنین رفع مشکلات و مسائل موجود از دانشکده علوم انسانی، سازمان مرکزی و دیگر پروژه های عمرانی دانشگاه حضرت معصومه(س) بازدید کرد.


به گزارش روابط عمومی دانشگاه حضرت معصومه(س)، بهرام سرمست استاندار قم همزمان با سالروز ولادت حضرت معصومه(س) واز دانشگاه دخترانه حضرت معصومه(س) بازدید کرد و با اعضای هیات رییسه و هیات علمی این دانشگاه درخصوص رفع مسائل موجود در استان قم و همچنین دانشگاه به بحث و گفتگو پرداخت.
بهرام سرمست با اشاره به طرح استانداری جهت همکاری با اساتید و دانشگاه‌ها گفت: از ابتدای حضورم در استانداری قم از همه اساتید و دانشگاهیان خواستم تا در رفع مشکلات و مسائل موجود در استان ما را همراهی کرده و هر کدام از دوستان یک طرح پژوهشی را به استانداری ارائه دهند و ما را در مسیر بهتر کردن وضعیت جامعه و استان قم همراهی کنند.
وی در این جلسه از همه اعضای هیات علمی دانشگاه حضرت معصومه(س) درخواست کرد تا طرح‌های پژوهشی خود را در خصوص مشکلات موجود در استان قم و راهکارهای مناسب برای رفع موانع، ارائه دهند و استانداری را در این زمینه همراهی کنند.
 ابراهیم عبدی پور گفت: دانشگاه حضرت معصومه در سال ۸۶ بعنوان یک دانشگاه جامع تک جنسیتی با هدف ایجاد محیطی سالم برای دختران دانشجو و رفع نیاز های علمی بانوان در جامعه اسلامی تاسیس شده است.

رئیس دانشگاه حضرت معصومه(س) گفت: در حال حاضر دانشگاه ماموریت دارد تا حوزه علوم انسانی و ویژه دختران فعالیت کند اما در تلاشیم تا توافق مسئولین وزارت را به دست آوریم و با تاسیس دیگر دانشکده ها، دیگر رشته های مورد نیاز جامعه زنان را در این دانشگاه بصورت جامع ایجاد کنیم‌؛چرا‌که ما از هیئت علمی و ظرفیت لازم برای این کار برخورداریم تنها به توافق با وزارت علوم نیازمندیم.
وی در خصوص همکاری استانداری با این دانشگاه اظهار داشت: مجموعه مدیریت استانی به ویژه استانداری قم با دانشگاه حضرت معصومه (س) همراهی خوبی داشته‌اند و امیدوارم این همراهی و همکاری تداوم بیشتری باید.
استاندار قم ضمن بازدید از پروژه های عمرانی دانشگاه حضرت معصومه(س) از نزدیک در جریان پیشرفت ها و دستاوردهای دانشگاه و همچنین وضعیت گسترش فضاهای آموزشی و پژوهشی این دانشگاه دخترانه قرار گرفت.