رئیس دانشگاه حضرت معصومه (س) با نماینده آیت الله سیستانی در ایران دیدار کرد.

دکتر علی رضا باقری ثالث، رئیس دانشگاه حضرت معصومه (س) با آیت الله سید جواد شهرستانی نماینده آیت الله سیستانی  دیدار و گفتگو کرد.

آیت الله شهرستانی، مدیر موسسات آل البیت (علیهم السلام) در این دیدار که با حضور مهدی اسکندری، مدیر عامل بنیاد خیریت حامی دانشگاه حضرت معصومه (س) برگزار شد، فعالیت های مجموعه مدیریتی این دانشگاه و بنیاد خیرین حامی این دانشگاه را خوب ارزیابی نموده و اظهار داشت: بنده از دیرباز با آقای اسکندری آشنا بوده ام و تجربه ایشان برای جذب حمایت های مردمی در کنار مدیریت دکتر باقری ثالث آینده درخشانی برای این دانشگاه رقم خواهد زد.
نماینده تام الاختیار ایت الله سیستانی در کشور ایران وجود دانشگاه های تک جنسیتی مانند دانشگاه حضرت معصومه (س) را پربرکت دانسته و اضافه نمود: ما به فراخور وظیفه در حد امکان از این مجموعه علمی و فرهنگی حمایت خواهیم کرد.
دکتر باقری ثالث نیز از عنایات ویژه آیت الله شهرستانی به این دانشگاه قدردانی نموده و تصریح کرد: مجموعه مدیریتی این دانشگاه از سال ها پیش مورد توجهات آیت الله شهرستانی قرار داشته و حمایت های ایشان مایه خیر و برکت برای این دانشگاه گردیده است.
رئیس دانشگاه حضرت معصومه (س) به پروژه سالن ورزشی این دانشگاه اشاره نموده و ادامه داد: سالن ورزشی دانشگاه یکی از مواردی است که تحت حمایت ایشان به پیشرفت خوبی رسیده و در این مورد، نام آیت الله سید جواد شهرستانی در دفتر حامیان علم و فناوری کشور ثبت شده است.
وی اضافه کرد: در حال حاضر پس از گذشت 9 سال از فعالیت این دانشگاه و ارائه کارنامه ای قابل قبول با وجود محدودیت های گوناگون، این مجموعه نیازمند حمایت مراجع عظام تقلید خواهد بود.