در حاشیه بازدید معاون سیاسی امنیتی استانداری قم از دانشگاه حضرت معصومه (س) محل دائمی نمایشگاه های دانشگاه حضرت معصومه (س) به بهره برداری رسید.

مهندس احمد جمالی، معاون سیاسی امنیتی استانداری ضمن تشکر از اقدامات صورت گرفته برای رفاه حال بیشتر دانشجویان در این دانشگاه، به گزارشات هزینه ای رئیس دانشگاه اشاره نمود و گفت: احداث پروژه های متعدد با تکیه بر توان کارشناسان این دانشگاه و کاهش چشمگیر هزینه ها دستاوردی  قابل تقدیر است.

وی تلاش مستمر مدیران و کارکنان دانشگاه را مایه پیشرفت روز افزون این مجموعه دانست و اظهار داشت: برای اینکه دانشگاه حضرت معصومه (س) در چنین شرایط اقتصادی به اهداف تصویر شده اش نایل شود همه دست اندر کاران باید نگاهی منطبق بر اقتصاد مقاومتی داشته باشند که بحمدالله این مهم در گوشه گوشه این دانشگاه به چشم می خورد.
شایان ذکر است که محل دائمی نمایشگاه های دانشگاه حضرت معصومه (س) به اهتمام اداره روابط عمومی و امور بین الملل و همکاری دفتر فنی و دیگر بخش های این مجموعه  در مساحتی قریب به 500 متر مربع و هزینه ای در حدود 200 میلیون ریال به بهره برداری رسید. این محل علاوه بر برگزاری نمایشگاه های مختلف، ظرفیت ارائه امکانات رفاهی را نیز  در خود جای داده است.