دانشگاه حضرت معصومه (س) با شبکه زنان دانشمند جهان اسلام تفاهم نامه همکاری امضا کرد.

به منظور ارتقای سطح تعاملات فکری و اندیشه‌ای و همکاری‌های پژوهشی با رویکرد ارتباط فعال و مؤثر با بهره‌گیری بهینه از توانمندی، امکانات و ظرفیت‌های موجود در جهت تحقق اهداف مشترک تفاهم‌نامه فی¬مابین «شبکه زنان دانشمند جهان اسلام» و دانشگاه حضرت معصومه(س) منعقدگردید.

این تفاهم نامه همکاری دو مجموعه را به مدت 5 سال درکلیه ی زمینه های علمی، پژوهشی، آموزشی، فرهنگی، ترویجی، اطلاع‌رسانی با توجه به ظرفیت‌ها، قابلیت‌ها و ماموریت¬ها، با یکدیگر در فضای تعامل و همکاری قرار می دهد.
دکتر علیرضا باقری ثالث، رئیس دانشگاه حضرت معصومه (س) در جلسه ای که با حضور سرکار خانم دکتر طیبه ماهروزاده مدیر شبکه زنان دانشمند جهان اسلام برگزار شد ماموریت این دانشگاه را تربیت دانشجویان و تبدیل آن ها به زنانی دانست که در عین ایفای نقش مادری، بتوانند با بهره برداری از اندوخته های علمی و تجربی در راستای اهداف والای میهن اسلامی گام بردارند.
وی اذعان کرد که مهم ترین قدم برای نیل به این هدف افزایش کیفیت آموزش و پژوهش است که این مهم با همکاری های مفید بین این دانشگاه و مراکزی همچون شبکه زنان دانشمند جهان اسلام قابل دست یابی خواهد بود.