پیام رئیس دانشگاه حضرت معصومه (س) به مناسبت فرا رسیدن سالروز پیروزی انقلاب اسلامی

ایام‌ا... دهه فجر، ایام غلبه حق بر باطل، سرآغاز برافراشته‌شدن پرچم عدالت اسلامی و حکومت الله بر جهان و یاد‌آور حضور و از خود گذشتگی مسلمانان و ایرانیانی است که همه وجود خویش را نثار اسلام و ایران کردند.

اینک انقلاب اسلامی ایران تحت رهبری های حکیمانه حضرت امام خمینی (ره) و خلف صالحش حضرت ایت الله خامنه‌ای (مدظله العالی) و به مدد بصیرت و هوشیاری ملت بزرگ ایران در حالی طلیعه چهلمین سال پیروزی خود و تولد جمهوری اسلامی را مژده می دهد که هم اکنون آرمانهای بلند و رفیع جمهوری اسلامی با گذشت چهار دهه از پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی، رساتر و پراوازه تر از همیشه در سرتاسر جهان طنین انداز شده و در دل ملت های مستقل و ستمدیدگان عالم رسوخ کرده است.

دانشگاه حضرت معصومه (س) نیز به عنوان اولین دانشگاه تک جنسیتی مولود انقلاب اسلامی،  با گرامی‌داشت نام و یاد رهبر کبیر انقلاب و همه شهدای گرانقدر و گلگون کفن انقلاب اسلامی و تجدید بیعت با مقام معظم رهبری (مدظله العالی)، از همه اقشار مختلف ملت ایران به ویژه دانشگاهیان، دانشجویان و جوانان دعوت می کند تا در مقطع حساس کنونی با حضور پرشور و حماسی خود در راهپیمایی سراسری ۲۲ بهمن و برپایی جشن پیروزی انقلاب اسلامی، عزم و اراده راسخ این ملت خدا دوست و وفادار را در تداوم راه شهیدان و پیگیری آرمانهای تمدن ساز انقلاب و نظام مقدس جمهوری اسلامی به رخ جهانیان بکشند و دشمنان و بدخواهان ملت ایران را همچون گذشته مایوس نمایند. به یاری خداوند در مقابل دیدگان رسانه های دنیا، ملت ایران در روز ۲۲ بهمن، با نمایش وحدت کلمه و اتحاد خود، جبهه استکبار را بار دیگر همچون گذشته مبهوت خواهد ساخت.
همانطور که رهبر معظم انقلاب (مدظله العالی) نیز فرمودند "امسال به‌دلیل یاوه‌گویی‌های برخی از دولتمردان آمریکا و غیرآمریکا، مردم احساس می‌کنند که دشمن در حال کمین گرفتن و درصدد دشمنی است و به همین علت، به‌حول و قوه الهی، حضور مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن امسال از همیشه گرم‌تر و پرشورتر خواهد بود و همه خواهند آمد و امسال به ‌لطف الهی، ۲۲ بهمن از آن ۲۲ بهمن‌های تماشایی خواهد بود."