در همایش نسیم بهشت از دانشجویان حافظ قرآن مجید تجلیل شد

در این همایش که به همت نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه حضرت معصومه (س) و همکاری اداره کل فرهنگ و ارشاد استان قم برگزار شد قاریان برجسته و حافظین استانی حضور داشتند.

حجت الاسلام و المسلمین آخوند زاده، مسوول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه حضرت معصومه (س) ضمن تبریک ایام با سعادت حضرت زهرا (س) برگزاری سومین دوره این همایش و تربیت حافظان قرآنی در این دانشگاه را از عنایات ویژه آن حضرت دانست.
وی با اشاره به اضافه شده 60 حافظ قرآن به جمع حفاظ در این دانشگاه، یکی از سیاست های مهم فرهنگی مجموعه مدیریتی دانشگاه را ترویج فعالیت های قرآنی دانست و گفت: در این میان عزم راسخ رئیس محترم دانشگاه ستودنیست.
مسوول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه حضرت معصومه (س) همکاری اداره کل اوقاف و اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی در فعالیت های قرآنی را مثبت ارزیابی نمود و ادامه داد: طبق نظر حضرات، استقبال جوانان از این فعالیت ها پس از این ادغام دوچندان شد.
در ادامه این برنامه پس از سخنرانی و پرسش و پاسخ دانشجویان از حجت الاسلام و المسلمین هدایت نیا پیرامون ازدواج از دیدگاه قرآن، از دانشجویان فعال قرآنی دانشگاه تجلیل شد.