دکتر علیرضا باقری ثالث در هشتمین جشن دانش آموختگی دانشجویان دانشگاه حضرت معصومه(س): "دانش آموختگان بخش جدایی ناپذیر دانشگاه هستند"

هشتمین جشن دانش آموختگی دانشجویان ورودی سال تحصیلی 94-93 با حضور هیات رئیسه، اساتید دانشگاه  و خانواده ی دانش آموختگان در دانشگاه برگزار شد.

در این مراسم دکتر علیرضا باقری ثالث ضمن خوشامد گویی به دانش آموختگان و خانواده های آنان گفت: بسیار خوش حالیم که برای اولین بار جشن دانش آموختگی دانشجویان در دانشگاه برگزار می شود و توفیق داشتیم بار دیگر جشن دانش آموختگی را با حضور دانشجویان و خانواده های محترمشان برگزار کنیم.
رئیس دانشگاه حضرت معصومه (س) تداوم ارتباط دانشجویان با دانشگاه را موضوع سخن خود قرار داد و بیان کرد: دانش آموختگان بخش جدایی ناپذیر دانشگاه هستند و بخش عمده ای از توسعه دانشگاه مرهون جلسات مشترکی است که با دانشجویان، دانش آموختگان واساتید برقرار می شود، این تعامل و مشارکت باید با کمک کانون دانش آموختگان افزایش پیدا کند و ازآنان خواست ارتباط خود را با کانون دانش آموختگان حفظ کنند تا دانشگاه در پیش برد اهداف خود از ظرفیت و توانایی آنها بهره مند شود.
حجت الاسلام والمسلمین آخوند زاده نیز با حضور در این جشن، این روز را برای دانشگاه  روزی  به یاد ماندنی خواند.
ایشان همچنین  زحمات و حمایت های خانواده ی دانشجویان را در طول تحصیل فرزندشان ارزشمند دانست و ازاینکه با حضورشان فضای این جشن را گرما بخشیدند، قدردانی نمود.
تجلیل از نفرات برتر رشته‌های مختلف کارشناسی، کارشناسی ارشد و فعالان فرهنگی، قرائت سوگند نامه دانش آموختگان  و اجرای موسیقی از دیگر برنامه‌های این جشن در دانشگاه حضرت معصومه (س) بود.
پایان خبر