گام دیگر دانشگاه حضرت معصومه (س) در تقویت زیر ساخت های همکاری پژوهشی: امضای تفاهم نامه همکاری با پژوهشگاه علوم انسانی و مطالعات فرهنگی

دانشگاه حضرت معصومه (س) در راستای برنامه راهبردی خود در حوزه پژوهشی تفاهم نامه ای با پژوهشگاه علوم انسانی و مطالعات فرهنگی امضا کرد که در آن تعامل دانشگاه و پژوهشگاه در فعالیت های آموزشی و پژوهشی مورد تاکید قرار گرفته است.

مهدی جعفری، رئیس ارتباط با صنعت دانشگاه حضرت معصومه (س) ضمن اعلام این خبر اظهار داشت: این تفاهم نامه که به مدت 5 سال اساتید و دانشجویان این دو مجموعه را در ارتباط علمی دوسویه قرار می دهد، ظرفیت های جدید پژوهشی را فعال خواهد ساخت که خروجی آن رشد کمی و کیفی قابل توجه در عرصه پژوهشی خواهد بود.
وی امضای تفاهم نامه هایی از این دست را از جمله فعالیت های زیر ساختی در امر آموزش و پژوهش دانست و گفت: در این تفاهم نامه سعی شده است زمینه استفاده طرفین از ظرفیت های یکدیگر مورد توجه قرار گیرد.
گفتنی است حضور و فعالیت دانشگاه حضرت معصومه (س) در شهر مقدس قم و همجواری و ارتباط  با مراکز حوزوی و بیوت مراجع عظام از ظرفیت هایی است که عنایت به آن ها غنای پژوهش در حوزه زنان و خانواده را به ارمغان خواهد آورد.