رئیس دانشگاه ادیان و مذاهب قم در بازدید از دانشگاه حضرت معصومه (س) اظهار داشت: همکاری های این دو مرکز علمی باید در بالاترین سطح آن ایجاد و پیگیری شود

حجت الاسلام و المسلمین سید ابوالحسن نواب، رئیس دانشگاه ادیان و مذاهب ضمن تاکید بر نیاز اساسی استان در بهره مندی از دانشگاه تک جنسیتی آن را متناسب با تقاضای بسیاری از خانواده های متدین دانست و اذعان داشت: آنچه در سطح جامعه و آمار های مطلوب این دانشگاه مشاهده می شود حاکیست که دانشگاه حضرت معصومه (س) مورد اطمینان این خانواده هاست.

وی ایجاد و پیشرفت چنین دانشگاه هایی را یکی از دغدغه های مراجع معظم تقلید و بزرگان دانست و گفت: تحصیل دانشجویان در محیطی که از آسیب های اخلاقی به دور باشد تاثیرات مثبتی بر دانشجویان خواهد داشت.
رئیس دانشگاه ادیان و مذاهب در ادامه سخنانش گفت: هر فرد صاحب منصبی که می تواند باید در راستای توسعه روز افزون این دانشگاه در کنار مدیران این دانشگاه باشد و دانشگاه ادیان و مذاهب نیز در بسیاری از عرصه ها با دانشگاه حضرت معصومه (س) همکاری های جدی خواهد داشت.
وی افزود: از حوزه هایی که به عنوان اولین همکاری های بین این دو دانشگاه رغم خواهد خورد آموزش و پژوهش در عرصه بین المللی خواهد بود.
دکتر علی رضا باقری ثالث، رئیس دانشگاه حضرت معصومه (س) نیز با اشاره به ظرفیت های عظیم این دانشگاه تک جنسیتی در شهری که مبدا بسیاری از علوم بوده است گفت: دانشگاه حضرت معصومه (س) دانشگاهی جامع است که می تواند بسیاری از نیازهای دختران برای ادامه تحصیل و در نتیجه مشکلات اساسی مرتبط با زنان را پاسخگو باشد.
دکتر باقری ثالث اظهار داشت: دانشگاه حضرت معصومه (س) برای تمام افرادی که می توانند به هر روشی در راستای توسعه کمی و کیفی این دانشگاه نقشی داشته باشند آغوش گشوده است، همانطور که تاکنون عنایت خیرین داخل و خارج استان شامل حال دانشگاه گشته و منجر به اجرای چند پروژه عمرانی نیز شده است.
وی همچنین درآمد چند میلیونی این دانشگاه در تولیدات کشاورزی را مورد توجه قرار داد و گفت: سرمایه گذاری بخش خصوصی در حوزه هایی همچون تولید انرژی، کشاورزی و ... نیز می تواند راه دیگری برای بهره مندی دو طرفه از ظرفیت های این دانشگاه باشد.