همزمان با هفته دولت؛
مدیر کل دفتر نظارت بر طرح های عمرانی وزارت علوم از دانشگاه حضرت معصومه (س) بازدید کرد

دکتر جمشید اسماعیلی ضمن بازدید از پروژه های عمرانی دانشگاه حضرت معصومه (س) از نزدیک در جریان توسعه عمرانی این دانشگاه قرار گرفت.

مدیر کل دفتر نظارت بر طرح های عمرانی وزارت علوم در بازدید از سالن ورزشی چند منظوره دانشگاه با اشاره به اهمیت ایجاد فضاهای مورد نیاز برای رفاه و  آسایش دانشجویان دختر گفت: بهترین کار برای دور نگه داشتن دانشجویان دختر از آسیب های جسمانی و روانی ایجاد اماکن و افزایش تجهیزات ورزشی و برنامه ریزی برای سوق دادن آن ها به فعالیت های ورزشی است.

وی افزود: مجموعه وزارت علوم از وزیر محترم تا کارشناسان وزارتخانه درصددند تا به هر ترتیبی موانع پیش روی توسعه و پیشرفت دانشگاه ها را از میان بردارند، لذا در شرایط دشوار کنونی در کنار مدیران دانشگاه ها ایستاده ایم.

دکتر اسماعیلی ضمن تقدیر از دست اندرکاران دانشگاه جهت اقدام سریع و برنامه ریزی شده برای احداث و تکمیل قسمت اداری سالن ورزشی چند منظوره، آمادگی دفتر نظارت بر طرح های عمرانی وزارت علوم برای تکمیل و به بهره‌برداری رساندن سایر پروژه های ورزشی این دانشگاه را اعلام نمود.

دکتر ابراهیم عبدی پور فرد، رئیس دانشگاه حضرت معصومه (س) نیز با ارائه گزارشی از عملکرد یک ساله این دانشگاه در حوزه عمرانی گفت: در یک سال گذشته روند تکمیل پروژه های متعددی که به دلایل مختلف کند شده بود را سرعت بخشیدیم و پروژه های سالن ورزشی با پیشرفت 70 درصد، ساختمان مرکزی با پیشرفت 65 درصد را به بهره برداری رساندیم.

وی همچنین با اشاره به انجام پروژه های دیگری همچون بتن ریزی یکی از میادین، زیرسازی مسیرهای تردد و جاده سلامت و کف پوش پیاده روی مرکزی دانشگاه اظهار داشت: در یک سال اخیر با برنامه ریزی دقیق، احداث قسمت اداری سالن ورزشی و  زمین چمن مصنوعی را آغاز کردیم و در حال حاضر می توانیم از آن ها بهره برداری نماییم.

رئیس دانشگاه حضرت معصومه(س) احداث خوابگاه دانشجویی و کتابخانه مرکزی دانشگاه را از برنامه های پیش روی این دانشگاه عنوان کرد و افزود: فرایند اداری و فنی این پروژه ها آغاز شده و به امید خداوند در سال جاری شاهد آغاز مراحل عمرانی آن ها خواهیم بود.

98/6/3