با حضور وزیر علوم، تحقیقات و فناوری؛
دو طرح‌ عمرانی دانشگاه حضرت معصومه(س) به بهره‌برداری رسید

دکتر منصور غلامی وزیر علوم،تحقیقات و فناوری در طی سفر خود به شهر قم، ضمن بازدید از دانشگاه حضرت معصومه(س) و گفتگو با مسئولین این دانشگاه، سازمان مرکزی و مجموعه چند منظوره ورزشی این دانشگاه را افتتاح کرد.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه حضرت معصومه(س) مجموعه چند منظوره ورزشی با مساحت یک هزار و ٧٠٠ متر مربع با بودجه‌ای بالغ بر ٣میلیارد تومان شامل قسمت های ورزشی و اداری و همچنین ساختمان مرکزی دانشگاه حضرت معصومه (س) با مساحت ٢هزار و ۵٣٠ مترمربع و هزینه‌ای بالغ بر ٧ میلیارد تومان با حضور وزیر علوم، تحقیقات و فناوری افتتاح شد.
رئیس دانشگاه حضرت معصومه (س) قم درحاشیه این مراسم و در جمع خبرنگاران گفت: با بهره برداری از این ۲ طرح، فضای آموزشی و اداری دانشگاه رشد قابل توجهی یافته است.


وی ادامه داد: در طول یک سال گذشته چهار طرح عمرانی در این دانشگاه به مرحله بهره برداری رسید و امکانات رفاهی، ورزشی و فضای مورد نیاز آموزشی و اداری این دانشگاه ارتقا یافت که این روند رو به رشد ادامه دارد و در آینده چند طرح دیگر نیز دراین دانشگاه به بهره‌برداری می‌رسد.
وی زیرساخت‌های دانشگاه حضرت معصومه (س) را مطلوب دانست و گفت: زیرساخت‌های لازم برای کیفی‌سازی آموزش دراین دانشگاه ایجاد و با صرفه جویی‌های منطقی هزینه‌های این دانشگاه به خوبی اداره شده‌است.
لازم به ذکر است دانشگاه حضرت معصومه (س) در سال ۸۶ ویژه دانشجویان دختر در قم تاسیس شد و دارای ۹ رشته کارشناسی و ۷ رشته در مقطع کارشناسی ارشد در حوزه علوم انسانی است و یک هزار و ۶۰۰ دانشجوی دختر در آن مشغول تحصیل هستند.