دکتر باقری ثالث در جمع اساتید دانشگاه:
با جذب 50 میلیارد ریال بودجه عمرانی، عملیات احداث کتابخانه مرکزی به زودی شروع خواهد شد

دکتر علیرضا باقری ثالث رئیس دانشگاه حضرت معصومه  (س) در این آیین گرامی داشت مقام استاد که با حضور اعضای هیات علمی و اساتید مدعو برگزار شد به سیاست های کلان دانشگاه در مورد جذب اعضای هیأت علمی جدید اشاره نمود و اظهار داشت: با احکامی که طی سال گذشته صادر نموده ایم تعداد این اعضا به 35 نفر رسیده است که این رقم تا پایان سال جاری به 50 تن خواهد رسید.

وی نقش اساتید مدعو در امر آموزش را به اندازه اعضای هیات علمی دانشگاه حائز اهمیت دانست و گفت: همه ما باید در راستای جهاد علمی در کشور گام های استواری برداریم.
دکتر باقری ثالث قوقنین توزیع بودجه بر مبنای سرانه رو مورد توجه قرار داد و  گفت: رشد آمار های پژوهشی نظیر مقاله های چاپ شده در مجلات معتبر خارجی و داخلی در  ارتقاء سطح کیفی دانشگاه بسیار موثر است و از اعضای هیات علمی برای نیل به این مهم یاری می طلبیم.
رئیس دانشگاه حضرت معصومه (س)  ایجاد زیر ساخت های لازم برای پیشبرد اهداف علمی این دانشگاه را از مهمترین امور در حال پیگیری مجموعه مدیریتی عنوان نمود و گفت: با پیگیری های زیاد توانستیم 50 میلیارد ریال اعتبار برای تاسیس کتابخانه مرکزی دانشگاه جذب کنیم و عملیات عمرانی آن به زودی آغاز خواهد شد.
دکتر باقری ثالث قبولی دانشجویان در مقطع کارشناسی ارشد را مولفه خوبی برای ارزیابی کیفیت آموزشی دانست و  اظهار داشت: صرف نمرات بالای دانشجویان راضی کننده نیست و دانشجویان این دانشگاه باید آمادگی قبولی در رقابت های علمی نظیر کنکور را داشته باشند.
وی مشارکت اعضای هیات علمی در  تمام امور دانشگاه را موجب خوشحالی دانست و آنان را به یاری مجموعه مدیریتی دانشگاه در جذب ظرفیت هایی همچون خیرین دانشگاه ساز فراخواند.
حجت الاسلام و المسلمین آخوند زاده نیز طی سخنانی به توصیف نقش شهید  مطهری در ایجاد پیش نیاز های ذهنی خصوصا در موضوعات معرفتی پرداخت و گفت: نقطه قوت بیان مطالب توسط آن شهید والامقام این بود که هر مطلب را درست در موقع مناسب بیان می نمود.
وی همچنین رویکرد برنامه های فرهنگی برای اساتید را جمع گرایی عنوان نمود و گفت: سعی در این است تا برنامه های فرهنگی که برای اساتید خواهیم داشت به صورت دسته جمعه برگزار کنیم.
این ویژه برنامه با تجلیل و تقدیر از اساتید و اهدای هدیه به آنان پایان پذیرفت.