رئیس دانشگاه به مناسبت روز جهانی قدس با انتشار پیامی از اقشار مردم به ویژه دانشگاهیان برای حضور در راهپیمایی این روز جهانی دعوت کرد .

روز قدس نماد آزادی‌خواهی، عدالت و حمایت از مظلومان در برابر غاصبان، زورگویان و متجاوزان و یادآور مظلومیت مردم مظلوم و ستم‌دیده فلسطین است .

رژیم جعلی صهیونیستی با راهبرد استکبار جهانی بر امت اسلام تحمیل شده است و غرب به ویژه شیطان بزرگ آمریکا از هیچ تلاشی برای حمایت کورکورانه از اسرائیل و جنایت آشکار آن بر خلاف همه قطعنامه های بین المللی فروگذار نبوده است .
رژیم صهیونیستی در سایه سکوت مرگبار جوامع بشر ،سازمان‌های مدافع حقوق بشر و موضع منفعلانه آنان و سازش‌های ننگین برخی کشورهای منطقه، عملکردی وحشیانه پیش گرفته است و جهت خاموش کردن فریاد مقاومت اسلامی با تمام قدرت یورش همه جانبه ای را بر مسلمانان مظلوم و بی‌پناه فلسطین آغاز نموده و منطقه در آتش جنگ افروزی قدرت‌های استکباری و عوامل تروریستی آنان گرفتار آمده است به همین دلیل می‌طلبد تا تمامی آزادگان عالم به حمایت از مظلومانی که خنجر کفر و نفاق قلب آنان را شکافته و شلاق‌‏های بیداد و ستم، جان و تنشان را نشانه رفته است، برخیزند و به نهضت بیداری جهانی، موج ‎ هایی تازه روانه کنند .
در آخرین جمعه ماه مبارک رمضان در کنار آحاد مردم مومن، روزه‏‌دار و انقلابی استان قم و همگام با مردم خداجوی ایران اسلامی و مسلمانان جهان پرشورتر از سال‎ های قبل در راهپیمایی باشکوه روز قدس شرکت می کنند و ضمن لبیک به فرمان تاریخی امام راحل و و تجدید میثاق با رهبر فرزانه انقلاب حضرت آیت‎ ا... العظمی خامنه ای(مدظله العالی)، جنایات اسرائیل غاصب و حامیان و همراهان این رژیم جعلی را محکوم می کنند .