معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری قم:
از اجرای طرح های سرمایه گذاری در دانشگاه حضرت معصومه (س) قم حمایت می کنیم

مهندس مهرداد غضنفری، معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری قم از دانشگاه حضرت معصومه (س) بازدید و با رئیس دانشگاه گفتگو کرد.

مهندس غضنفری با اشاره به نقش غیرقابل انکار دانشگاه حضرت معصومه (س) در رشد علمی و فرهنگی بانوان دانشجو بخصوص دانشجویان استان قم، از اقداماتی که برای ارتقاء زیرساخت های آموزشی، پژوهشی و رفاهی در حال انجام است تقدیر و تشکر کرد.

وی از اهتمام مجموعه مدیریتی استان برای حل مشکلات این دانشگاه و سایر مراکز آموزش عالی در راستای افزایش بهره وری در خدمات دانشگاهی خبر داد و گفت: علاوه بر کمک های دولتی، باید ظرفیت خیرین دغدغه مند استان به سمت کمک به مراکز دانشگاهی سوق داده شود.

معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری قم فضا و زیرساخت های موجود در این دانشگاه برای اجرای طرح های سرمایه گذاری را مناسب ارزیابی کرد و اظهار داشت: استانداری قم با حمایت خود، حلقه وصل میان سرمایه گذاران و دانشگاه حضرت معصومه (س) برای اجرای طرح های پژوهش محور مانند ایجاد گلخانه های مدرن و انرژی های پاک در قالب قرار دادهای BOT، BOO و... خواهد بود.

وی افزود طرح ایجاد خوابگاه های دانشجویی متمرکز ویژه خواهران در فضایی که محصور و مخصوص خواهران است می تواند بسیاری از مشکلات رفاهی و فرهنگی دانشگاه های قم برای اسکان بانوان دانشجو را حل کند.

دکتر ابراهیم عبدی پور فرد، رئیس دانشگاه حضرت معصومه (س) نیز با بیان لزوم توسعه رشته های تحصیلی در این دانشگاه گفت: باید به سمت ارائه رشته هایی برویم که با افزایش توانایی های بانوان، نقش اجتماعی آنان را پر رنگ و بنیان خانواده را تقویت کند. در همین راستا اهتمام جدی برای ارائه رشته های هنری مانند فرش ، طراحی پارچه و لباس داریم که انشاء ا.. در ترم های آتی در این رشته ها جذب دانشجو خواهیم داشت.

وی افزود: در حوزه های پژوهشی و رفاهی هم علاوه بر ادامه فرایند تکمیل پروژه کتابخانه مرکزی و سلف سرویس مرکزی دانشگاه، احداث دومین ساختمان خوابگاه دانشجویی را مد نظر داریم که در هفته دولت عملیات عمرانی آن آغاز خواهد شد.

رئیس دانشگاه حضرت معصومه (س) به موانعی که در مسیر رشد و پیشرفت شتابان این مجموعه وجود دارد اشاره نمود و ابراز امیدواری کرد با همکاری مسوولین و خیرین ضمن کاهش این موانع، اقدامات مناسب برای اشتراک گذاری امکانات دانشگاه های استان میان یکدیگر ،بیش از پیش صورت گیرد.

99/5/11