معاون امور زنان و خانواده رئیس جمهور:
از افزایش مهارت های عمومی دختران دانشجو حمایت می کنیم

معاون امور زنان و خانواده رئیس جمهور در اختتامیه رویداد کمند در دانشگاه حضرت معصومه (س) قم گفت: این معاونت به منظور افزایش مهارت های عمومی، از ایده‌ها و خلاقیت‌های مهارتی و کارآفرینی دختران دانشجو حمایت می‌کند.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه حضرت معصومه(س)، دکتر معصومه ابتکار در مراسم اختتامیه رویداد منطقه ای کار، مهارت و نوآوری دختران دانشجو که به میزبانی دانشگاه تک جنسیتی حضرت معصومه (س) قم به صورت مجازی برگزار شد گفت: با توجه به قرار داشتن کشور در شرایط دشوار تحریم، رویداد کمند یک حرکت امیدبخش و مفید و کاربردی به شمار می‌رود و باید تداوم داشته باشد.

معاون رئیس جمهور در امور زنان و خانواده خاطر نشان کرد: در این رویداد علاوه بر مهارت‌های مربوط به زندگی، مهارت‌های مربوط به اشتغال و خلاقیت انجام می‌شود و دولت در طی ۷ سال گذشته حمایت‌های زیادی در این بخش انجام داده است. 

وی با اشاره به اهمیت تقویت جنبه کاربردی دانش‌های روز در عرصه اقتصاد مقاومتی برای نظام جمهوری اسلامی  اظهار داشت: باید آموزش مهارت‌های عمومی دختران دانشجو افزایش یابد، چرا که آموزش مهارت‌های عمومی بستری مهم برای اشتغال بانوان فارغ‌التحصیل و دانشجویان دختر است.

دکتر ابتکار افزود: معاونت زنان و خانواده ریاست جمهوری با همکاری وزارت علوم از ایده، الگو و خلاقیت‌های مهارتی و کارآفرینی دختران دانشجو حمایت می‌کند.

گفتنی است رویداد کمند ویژه دانشجویان دختر منطقه ۴ کشور و با حضور دانشگاه‌های استان های قم، قزوین، مرکزی و همدان در بخش‌های فناوری اطلاعات، گردشگری، صنایع‌دستی، تولیدات غذایی و خوراکی، طراحی و دوخت پارچه و لباس و محیط‌زیست برگزار و از برگزیدگان رویداد تجلیل شد.