نخستین گام به سوی تاسیس مرکز رشد دانشگاه؛
کانون شکوفایی خلاقیت در دانشگاه راه اندازی می شود

با همکاری پارک علم و فناوری استان قم، کانون شکوفایی خلاقیت به عنوان نخستین گام در جهت تاسیس مرکز رشد دانشگاه، راه اندازی می شود.

به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل دانشگاه حضرت معصومه (س)، در جلسه ای با حضور دکتر محمد ولیا بیدگلی، رئیس مرکز رشد علوم انسانی پارک علم و فناوری استان قم، گام های تاسیس مرکز رشد دانشگاه مورد بررسی و توافق قرار گرفت.

ربابه تقی زاده، سرپرست دفتر کارآفرینی و ارتباط با صنعت دانشگاه با اعلام تصمیم دانشگاه بر راه‌اندازی کانون شکوفایی خلاقیت گفت: مهمترین هدف از تاسیس این کانون برگزاری کارگاه ها و رویداد هایی با محوریت آموزش تکنیک های خلاقیت و تبدیل ایده ها در حوزه های علوم انسانی به محصولات نوآورانه است.

وی افزود: در صورت استقبال دانشجویان از فعالیت های این کانون پس از شناسایی ایده های کاربردی تیم های کاری تشکیل خواهد شد و پس از انعقاد تفاهم نامه با پارک علم و فناوری استان قم و تاسیس مرکز رشد دانشگاه، فعالیت تیم ها با سرعت بیشتری ادمه خواهد یافت.

 سرپرست دفتر کارآفرینی و ارتباط با صنعت با اشاره به اهمیت مهارت آموزی دانشجویان اظهار داشت: این دفتر با برگزاری کارگاه های آموزشی و برنامه ریزی برای مهارت افزایی دانشجویان، آنان را برای طرح ایده پردازی و تبدیل ایده ها به محصول همراهی خواهد کرد.

لازم به ذکر است دانشجویان علاقه‌مند به همکاری با دفتر کارآفرینی و ارتباط با صنعت و شرکت در کارگاه ها می توانند در ساعات اداری با شماره 3209030 داخلی 411 تماس حاصل فرمایند.

99/8/14