با حکم وزیر علوم، تحقیقات و فناوری؛
دکترنسرین صادق زاده به سمت «سرپرست دانشگاه حضرت معصومه (س)» منصوب شد

دکترمنصور غلامی، وزیر علوم، تحقیقات و فناوری طی حکمی، دکترنسرین صادق زاده را به عنوان سرپرست دانشگاه حضرت معصومه (س) منصوب کرد.

به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل دانشگاه حضرت معصومه (س) به نقل از اداره کل روابط عمومی وزارت علوم، در این حکم انتصاب خطاب به دکترصادق زاده آمده است:

انتظار می رود با بهره مندی از تجارب اعضای هیات علمی دانشگاه و همچنین جامعه نیکوکاران حامی آموزش عالی وظایف سرپرستی دانشگاه را بر پایه قوانین، سیاست ها و برنامه های تقدیم شده به مجلس شورای اسلامی و ماموریت های تعیین شده برای آن دانشگاه به انجام رسانید.

امید است با رعایت منشور اخلاقی دولت تدبیر و امید در حفظ بیت المال و صرفه جویی در هزینه ها، پرهیز از تجمل گرایی، تقویت نظم و انضباط اداری، رعایت دقیق مقررات مالی، و ارتقای علمی، فرهنگی و اجتماعی آن دانشگاه اهتمام ورزید.

دکترنسرین صادق زاده متولد ۱۳۵۷ شهر قم، مدرک کارشناسی را در رشته ریاضی محض از دانشگاه قم و کارشناسی ارشد و دکتری را از دانشگاه صنعتی امیرکبیر اخذ نمود و به عنوان عضو هیات علمی در دانشگاه قم مشغول به کار شد.

از سوابق اجرایی وی می توان به مدیریت منابع انسانی و پشتیبانی دانشگاه قم و معاون اداری و مالی دانشگاه حضرت معصومه (س) اشاره کرد.

 

وزیر علوم همچنین در نامه جداگانه‌ای از خدمات دکترابراهیم عبدی پور، رئیس سابق دانشگاه معصومه (س)، در طول تصدی این مسئولیت قدردانی کرد.